וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.8: כריס סמולינג חתם לעונה אחת ברומא

בלם מנצ'סטר יונייטד הושאל אל הג'אלורוסי תמורת 3 מיליון יורו. ריאל מדריד בניסיון אחרון לרכוש את פול פוגבה מהשדים האדומים

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

העברות

* אחרי 323 הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד, כריס סמולינג עזב את השדים האדומים ועבר בהשאלה לעונה אחת לרומא. הבלם בן ה-29 יושאל תמורת 3 מיליון יורו העונה ואמר: "אני שמח מאוד להיות כאן וידעתי שאגיע לכאן ברגע שהקבוצה גילתה בי התעניינות".

* ורדר ברמן צירפה את מגן בורוסיה מנשנגלדבאך מיכאל לאנג. המגן בן ה-28 עבר לברמן בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה.

* חלוץ ג'ירונה כריסטיאן סטואני האורוגוואי האריך את החוזה בקבוצתו הנוכחית עד 2023 וימשיך להיות החלוץ המוביל שלה.

אלפונס אראולה שוער פריס סן ז'רמן מול ריאל מדריד. GettyImages
בדרך לריאל מדריד. אלפונס אראולה/GettyImages

* ב"אס" טוענים: זינדין זידאן עדיין לא וויתר על פול פוגבה, ומצפה מריאל מדריד לעשות מאמץ נוסף כדי להחתימו עוד בחלון ההעברות הנוכחי. בדיווח צוין ש"רק נס ינחית את פוגבה במדריד בארבעת הימים שנותרו עד סגירת החלון, אבל זידאן לא איבד תקווה".

* באיטליה מדווחים שמונאקו הגיעה עם אינטר על סיכום לרכישתו של מאורו איקרדי תמורת 65 מיליון יורו, אבל החלוץ עצמו מסרב לעבור אל הקבוצה מהנסיכות. במקביל, קבוצות אחרות מנסות לבצע מחטף ולהחתימו מתחת לאף של הקבוצה מהנסיכות. אחת מהן היא אתלטיקו מדריד, שהגישה הצעה משלה אבל עדיין נראית בעמדת נחיתות כרגע.

* בצרפת מדווחים ששוער פריס סן ז'רמן אלפונס אראולה הגיע לסיכום עם ריאל מדריד וכעת הוא צפוי לעבור אל הבלאנקוס שיעבירו אל בירת צרפת את קיילור נבאס בתמורה.

* קשר ארסנל מוחמד אלנני צפוי להצטרף לבשיקטאש בהשאלה לעונה. המצרי רשם בסך הכול 17 הופעות במדי התותחנים ב-2018/19 בכל המסגרות.

* מאמן ארסנל אונאי אמרי דיבר על עתידו של מסוט אוזיל וטען שהאפשרות למכור אותו בכלל לא על השולחן. "אין שום אופציה שמסוט יעזוב", אמר הספרדי, "מסוט מתחזק מבחינה גופנית, הוא מתאמן ועובד בצורה רגילה איתנו ואני לא רואה שיהיה שינוי כלשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully