וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול החמיא לסיינסברי: "שחקן מצוין שיוסיף לנו ביטחון ומנהיגות"

29.8.2019 / 16:55

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה ביום שבת (ספ' 4, 20:30) והתייחס לבלם האוסטרלי החדש שערך אימון בכורה: "הוא כל מה שחיפשנו"

צילום וידאו: שלומי גבאי

אחרי שהודיעה מוקדם יותר על החתמתו של הבלם האוסטרלי טרנט סיינסברי, מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה שיתקיים במסגרת המחזור השני של ליגת העל ביום שבת הקרוב (ספורט 4, 20:30).

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, פתח ואמר: "הראינו אופי במשחק נגד הפועל רעננה, אנחנו צריכים להביא אותו גם לדרבי". על הבלם החדש, טרנט סיינסברי: "הוא שחקן מצוין, זה אומר הרבה שהוא הגיע מאיינדהובן ושהוא שחקן נבחרת אוסטרליה. אין לי ספק שהוא יוסיף לנו ביטחון, מנהיגות ואגרסיביות שזה כל מה שחיפשנו. הוא מגיע בכושר מצוין".

על הדרבי הקרוב: "מצפים ממכבי חיפה לנצח בכל משחק, זה ה-DNA של המועדון. המטרה שלנו היא לנצח ולהשתפר בכל משחק. נצטרך לבוא נחושים במטרה לנצח". בלבול דיבר על ניקיטה רוקאביציה ואמר: "הוא מקבל עכשיו חבר מנבחרת אוסטרליה. הוא פתח את העונה מצוין ואני מקווה שהוא ימשיך ככה". המאמן גם התייחס לעובדה שאף שחקן ירוק לא זומן לסגל הנבחרת ואמר: "אני מאמין שיש לנו בסגל הרבה שחקנים מוכשרים שעוד יהיו בנבחרת. אני לא עושה את החישובים של מאמן הנבחרת. אני מאמין בסגל שלי".

טרנט סיינסברי שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
לראשונה עם חבריו החדשים. טרנט סיינסברי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
אופטימי לקראת הדרבי. מרקו בלבול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully