וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים מגוגל ואופטה סבורים: ריאל מדריד תזכה בליגת האלופות

ערוץ BT Sport כינס מומחי ביג דאטה, שסבורים שהבלאנקוס ישובו להחזיק בגביע אחרי שיגברו על באיירן בגמר, ועל ברצלונה בחצי הגמר. טוטנהאם תהיה אלופת הליגה האירופית

AP

בווידאו: זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד

הגרלת ליגת האלופות בפתח ולקראת המאבק על הגביע עם האזניים הגדולות, ישנם מומחים שטוענים כי יש בידיהם מספיק נתונים ומידע כדי לחזות במדוייק את דרכן של כל הקבוצות במפעל. ערוץ BT Sport כינס מומחים מגוגל ואופטה כדי לגלות מי תהיה האלופה של עונת 2019/2020.

לפי נתוני המומחים, ולמרות פתיחת עונה שכללה משחקי קדם עונה לא מרשימים ותשעה שחקנים פצועים, ריאל מדריד היא זו שתשוב להחזיק בגביע היוקרתי. בגמר ינצחו הבלאנקוס את באיירן מינכן בתוצאה 2:3 משער מכריע של לוקה יוביץ'. בשמינית הגמר, לפי התחזיות, ריאל תנצח את מנצ'סטר סיטי (5:7), ברבע הגמר את צ'לסי (2:4), ובחצי הגמר את היריבה המושבעת ברצלונה (2:5).

באיירן מינכן תעבור בדרכה לגמר את אתלטיקו מדריד בשמינית הגמר (1:3), פריס סן ז'רמן ברבע הגמר (2:3), ואת יובנטוס בחצי הגמר (0:3).

פיליפה קוטיניו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
יגיע לגמר עם באיירן. פליפה קוטיניו/GettyImages

ברצלונה תנקום בליברפול ותדיח אותה ברבע הגמר בתוצאה 0:2. הנתונים גם מראים שליאו מסי יהפוך לשחקן הראשון שיש לו יותר מעשרה שלושערים במפעל, ובסוף העונה יהיו לו 11 כאלה. ברצלונה לא תפסיד בבית במשך 37 משחקים עד שריאל תגבור עליה בחצי הגמר בקאמפ נואו, וכריסטיאנו רונאלדו יעלה את מספר הקבוצות נגדן הוא כובש ל-35 קבוצות שונות, ויעבור את ראול בקטגוריה הזו.

בליגה האירופית תזכה טוטנהאם, אחרי ניצחון יוקרתי על מנצ'סטר יונייטד בתוצאה 0:1.

ליאו מסי. רויטרס
יסיים את העונה עם 11 שלושערים? ליאו מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully