וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "יש ספקולציות סביב הרבה שחקני רכש, אני יודע את מי אני רוצה"

מאמן הפועל תל אביב מרוצה ממשחק ההגנה, אבל רוצה יותר משחקניו: זה מאמץ קבוצתי בשני צידי המגרש". ניר לקס: "עצרנו את כדור השלג של ההפסדים"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

בווידיאו: ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב

לקראת משחק הליגה מול מ.ס אשדוד (שבת, 18:30, ספורט 4), דיבר ניסו אביטן במסיבת העיתונאים. המאמן התייחס לזימונם של רז שלמה, יואב ג'רפי ואוראל דגני לנבחרת ישראל: "זו גאווה למועדון, שלושה נציגים זה מכובד מאד במיוחד נציג צעיר שגדל במועדון. שחקני נבחרת נמדדים על פי כושר אישי ולא הצלחה קבוצתית, אבל הצלחה עם בקבוצה תמנף את זה עוד יותר. נדאג שיהיו לנו הרבה שחקנים בנבחרת".

ביחס למשחק הקודם מול נתניה אמר אביטן: "זה מאמץ קבוצתי בשני צידי המגרש, וכולם צריכים לתת תפוקה. היו דברים טובים לקחת מהמשחק בנתניה, אבל לא היה משחק שוטף או מלהיב. מעודד שהיה משחק הגנה יציב ואיכותי.

"בשלב הזה של העונה אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורוצים לעשות עוד צעד קדימה. הצעד הראשון היה לייצב את ההגנה, ולראייה מכבי נתניה לא הצליחו לייצר מצבים נגדנו".

מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן עם עוזרו דן רומן. ברני ארדוב
מרוצה ממהגנה, רוצה לקחת צעד קדימה. ניסו אביטן/ברני ארדוב

עוד הוסיף המאמן: "אני רוצה שנעשה עוד צעד קדימה כדי לייצר את האמונה ביכולת שלנו. אשדוד היא יריבה איכותית, אף פעם לא קל להגיע לאשדוד ולעשות תוצאה טובה, אבל זה מה שאנחנו מתכננים לעשות".

מאמן האדומים התייחס לרכש המתוכנן במועדון: "יש מלא ספקולציות סביב הרבה שחקנים, אני יודע את מי אני רוצה וכשיהיה משהו להודיע, אני אשמח לעשות זאת. היו לנו כמה מועמדים בקיץ האחרון, אבל דברים קרו בדרך וזה לא הסתייע. נחכה עוד כמה ימים, אני לא רוצה להתפשר. נחפש שחקנים טובים ונקווה שהם יגיעו".

ניר לקס, אחד מהקפטנים של הקבוצה הוסיף:"אין פה עניין מנטלי, ממשחק למשחק אנחנו נראה יותר טוב. לפחות עצרנו את כדור השלג של ההפסדים מגביע הטוטו, למרות שלא ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully