וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביובנטוס כבר מתעצבנים: סארי לא מפסיק לעשן

למרות שסובל מדלקת ריאות ולא עמד על הקווים בשני משחקי הליגה הראשונים, מאמנה של הגברת הזקנה מסרב לוותר על הסיגריות, ומעורר כעס בקרב מנהלי הקבוצה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: כיסטיאנו רונאלדו מקבל את פרס ה"מארקה"

ביובנטוס מתחילים לאבד את הסבלנות כלפי מאמן הקבוצה מאורציו סארי, שמסרב להפסיק לעשן בעודו מתמודד לאחרונה עם דלקת ריאות. בשל כך נאלץ להחמיץ את שני מחזורי הליגה הראשונים עם הגברת הזקנה, שהצליחה לנצח גם בלעדיו. יש הטוענים שבימים מסויימים סארי מעשן כ-60 סיגריות ביום, אך למרות זאת יכול להיות שיהיה בריא כדי לנהל את המשחק מול נאפולי ביום שבת (21:45), אותה אימן לפניי שתי עונות.

למרות שהמאמן האיטלקי מחלים מהמחלה, ב"קוריירה דלה ספורט" מדווחים שביובנטוס כבר מתחילים להתעצבן על החלטתו שלא להפסיק לעשן למרות ההשלכות הבריאותיות הקשות שיש להרגל זה, ולמרות ההשלכות המקצועיות שאיתן נאלצים להתמודד בטורינו. סארי אמנם מגיע למתחם האימונים כמה פעמים בשבוע, אבל לא נמצא במרגש עם השחקנים אלא צופה בווידיאו מרבית הזמן, בעוד ג'ובאני מרטוצ'יאלו, עוזר המאמן, מחליף אותו באימונים ובמשחקים.

מאוריציו סארי מעשן. AP
הסיגריה שאחרי גמר הליגה האירופית בבאקו. מאוריציו סארי/AP

למרות ההרגל המגונה של המאמן האיטלקי, הוא הצליח לזכות בגביע אירופה עם צ'לסי בעוד הוא לועס טבק במהלך משחקים, עישן סיגר יחד עם אדן הזאר אחרי הגמר מול ארסנל, ובנאפולי קיבל רשות לעשן על קווי המגרש. יכול להיות שביובנטוס יצטרך להגמל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully