וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ברנלי וניוקאסל הודחו, אברטון ובורנמות' כמעט הובכו

כל קבוצות הפרמיירליג ששיחקו התקשו, כאשר אברטון ניצחה את פורסט גרין בתום משחק הפכפך ובורנמות' עברה אחרי פנדלים מול פורסט גרין

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שאתמול הודחו נוריץ' וקריסטל פאלאס, הערב (רביעי), עוד קבוצות פרמיירליג מסיימות את דרכן בגביע, כאשר ברנלי הפסידה בתוצאה 3:1 לסאנדרלנד מהליגה השלישית וניוקאסל נכנעה ללסטר סיטי בפנדלים. גם לשאר קבוצות הליגה הבכירה היה ערב לא פשוט כאשר אברטון נכנסה למותחן מול לינקולן סיטי, ובורנמות' הגיעה לדו קרב פנדלים מול פורסט גרין אחרי תיקו מאופס.

ברנלי - סאנדרלנד 3:1

המשחק התחיל היטב עבור הפייבוריטית מהפרמיירליג, כאשר כבר בדקה ה-11 ג'יי רודריגס בעט מהצד הימני של הרחבה הישר אל הפינה השמאלית, ברנלי עולה ליתרון. הקבוצה מהליגה השלישית לא ויתרה, והצליחה להשוות בדקה ה-35. וויליאם גריג בעט בחוזקה ממרכז הרחבה אל הפינה השמאלית העליונה, שיווין 1:1. במחצית השנייה הצליחה סאנדרלנד להשתלט על המשחק כאשר טום פלאנאגן וג'ורג' דובסון מבקיעים בהפרש של שלוש דקות (47,50), 1:3 לסאנדרלנד.

שחקני סאנדרלנד חוגגים. רויטרס
עלו לשלב הבא. שחקני סאנדרלנד חוגגים את השער השלישי/רויטרס

אברטון - לינקולן: 2:4

לינקולן מהליגה השלישית אירחה את אברטון לקרב שלא היה לה הרבה סיכוי לנצח. הקבוצה הקטנה הגיע לסיבוב השלישי בגביע בפעם האחרונה בעונת 1996/1997, ויריבתה הפסדיה רק בשני משחקים מתוך 19 מול קבוצות מליגות נמוכות.

למרות כל זה, לינקולן הצליחה להפתיע עם שער סופר מהיר. דקה בתוך המשחק ההגנה של אברטון ביצעה מספר טעויות ברציפות, שהובילו לכך שג'ק פיין היה עם הכדור בעמדה מסוכנת ברחבה. הקשר נתן כדור רוחב מדוייק להארי אנדרסון, שהדביק את הכדור לחיבורים. אברטון הצליחה להשוות בעקבות בעיטה חופשית נהדרת של לוקא דין מ-27 מטרים. הצרפתי סובב את הכדור אל תוך החיבורים.

אברטון עלתה ליתרון בדקה ה-59 מפנדל שבעט גילפי סיגורדסון אחרי שרישארליסון הוכשל ברחבה, אבל החבורה הנחושה של לינקולן לא ויתרה והצליחה להשוות בדקה ה-70 עם שער נהדר של ברונו אנדרייד שבעט מהאויר ממרחק 18 מטרים אל תוך השער. בדקה ה-81 נגמר ללינקולן החלום כאשר בסופו של מהלך קבוצתי נאה אלכס איוובי נוגח את הכדור לרשת ומעלה את אברטון ליתרון 2:3. את החותמת הסופית הטביע רישארליסון בדקה ה-88 אחרי כדור רוחב נהדר של לוקא דין, שמסיים את הערב עם שער ובישול.

לוקא דין שחקן אברטון. רויטרס
סיים את הערב עם שער ובישול. לוקא דין/רויטרס

ניוקאסל - לסטר סיטי 1:1 (4:2 בפנדלים)

מי שעלתה ראשונה על לוח התוצאות במפגש בין שתי קבוצות הפרמיירליג היתה לסטר, שבעיטה חופשית של ג'יימס מדיסון אמנם פגעה בחומה אך הכדור עדיין נחת במרכז השער, 0:1 ללסטר בדקה ה-34. התשובה של ניקאסל הגיעה בדקה ה-55 מרגליו של יושינורי מוטו שדחק את הכדור מקרוב, שיוויון 1:1. ההתמודדות הגיעה לדו קרב פנדלים בו ניצחה לסטר בתוצאה 2:4, ועלתה לשלב הבא.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
גברו על יריבה קשה. ג'יימס מדיסון חוגג את השער הראשון/רויטרס

בורנמות' - פורסט גרין 0:3 (פנדלים)

בורנמות' וודאי לא ציפתה להתקשות כך מול קבוצה מהליגה הרביעית. אחרי משחק שבו התקשתה לכבוש, בורנמות' נקלעה לדו קרב פנדלים מול פורסט גרין, שלרוע מזלה החמיצה שלושה פנדלים רצופים והפסידה את ההתמודדות בתוצאה 3:0. הקבוצה מהליגה הרביעית נותרה רק עם מחמאות הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully