וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק קל: הקאמבק של ניקול גיבס אחרי שסבלה מסרטן בלוטת הרוק

האמריקאית אמנם הודחה בסיבוב הראשון בארה"ב, אבל הצליחה לתת פייט להאלפ אחרי שעברה ניתוח השנה: "זה נותן לי המון השראה"

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

אחד הקאמבקים היפים של השנה בטניס העולמי הוא של ניקול גיבס. הטניסאית האמריקאית נאלצה לפרוש מרולאן גארוס מעט לפני הטורניר עצמו. זה קרה כשרופא השיניים שלה גילה גידול סרטני נדיר מאוד, סרטן בלוטת הרוק.

גיבס התוודעה לכך שיש גידול חריג בחלק העליון של פיה באפריל בזמן ביקור שגרתי אצל רופא השיניים והבדיקה הראתה שהיא אכן סובלת מסרטן. באמצע מאי עברה האמריקאית ניתוח וצייצה בטוויטר: "לצערי אני פורשת מהמשך עונת החימר ומרולאן גארוס. לשמחתי הסוג הזה של הסרטן והצפי הוא נהדר. גם המנתח שלי משוכנע שניתוח לבד יספיק".

האמריקאית הודתה אז ששיחקה בטורנירים בזמן שהיא כבר מודעת למחלה ממנה היא סובלת אחרי שקיבלה אישור מהרופא שלה. "זה שימש כהסחת דעת מוצלחת", אמרה אז.

ב-30 במאי העלתה גיבס תמונה שלה אוחזת בשלט "נקייה מסרטן" וכתבה: "הכול סודר ואני עכשיו נקייה מסרטן". בשל כל מיני תופעות לוואי מהניתוח ושאר בעיות, גיבס לא הספיקה לשחק בווימבלדון ואמר: "אין שום סיכוי שאשתתף בווימבלדון, זה קרוב מדי בשבילי. חוויתי כמה רגעים מכוננים בשבועות האחרונים שהראו לי מה המשמעות של תכנית כשזה נוגע להחלמה כזו. לפרקים הרגשתי שאני רוצה לזחול לתוך חור ולהתחבא שם. אבל ברגעים האלה אני עדיין רואה ומרגישה את התמיכה של כולם ומעריכה את זה מאוד".

ניקול גיבס טניסאית אמריקאית. GettyImages
ניקול גיבס זכתה לעידוד מהקהל בלואי ארמסטרונג/GettyImages

באליפות ארצות הברית גיבס כבר חזרה לעניינים ואפילו הצליחה לתת פייט אמיתי לאלופת ווימבלדון סימונה האלפ כשבסופו של דבר היא נכנעת 6:3, 3:6, 6:2. זה לא היה הטורניר הראשון של גיבס מאז החזרה מהניתוח, אבל לבטח הגדול והמשמעותי מכולם. "זה לא עניין של חיים או מוות במגרש", היא אמרה אחרי ההפסד, "זו פריבילגיה וזכות גדולה להיות על המגרש נגד שחקנית ברמה כזו. ניסיתי לחוות את הרגע ולספוג אותו כמה שיותר".

גיבס סיפרה על החוויות שלה כשהכול נודע לה ואמרה: "הייתי בהלם מוחלט. זו הייתה שיחת טלפון. אמרו לי לא לדאוג יותר מדי מהבדיקה הביופסית, חשבו שזה משהו שפיר. אז לא ציפיתי לדבר כזה. הייתי לחוצה מאוד, לא ציפיתי שזה יתפתח לכדי משהו סרטני. כשקיבלתי את השיחה, הדוקטור שאל אם אני רוצה להגיע לקליניקה שלו ולדבר איתו שם ועניתי לו: 'לא, תגיד לי עכשיו'. הוא אז אמר לי שגילה שזה סרטן".

גיבס המשיכה וחלקה את החוויה הקשה: "לשמחתי ישבתי כי אחרת אני לא יודעת מה היה קורה. הייתי מאוכזבת מאוד שהייתי לבד באותו רגע. התקשרתי לארוסי ונשברתי בטלפון כשהתקשרתי אליו. תמיד יש לו השפעה כל כך מנחמת וטובה עליי, אבל הוא פחד מאוד ברגע הזה". גיבס עדיין לא ב-100% כשירות, אבל החליטה בכל זאת לחזור ולעשות הכול כדי לשחק: "אני עדיין מרגישה כמו מי שצריכה להילחם כדי לשחק את הטניס שלה. הצלחתי להתמודד טוב מבחינה פיזית מול האלפ עד שבשלב מסוים איבדתי מעט את העומק של החבטות".

גיבס סיכמה ואמרה: "תמיד ידעתי שאני לוחמת, אבל לעבור את המסע הזה שעברתי בחודשים האחרונים ולהביא את עצמי לשחק באצטדיון לואי ארמסטרונג מול אחת הטובות בעולם ולגרור אותה למערכה שלישית? אני חושב שזה מוכיח את זה. אני הולכת לשאוב הרבה השראה מהמשחק הזה, לנסות להתקדם עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully