וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס עשוי לספוג השעיה אחרי שקרא ל-ATP "מושחתים"

האוסטרלי נשאל על הקנס שספג אחרי ההשתוללות בסינסינטי. מה-ATP נמסר שתיפתח חקירה. קיריוס הבהיר: "בחירת מילים לא נכונה"

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

ניק קיריוס שוב בצרות והפעם נראה שהוא באמת עשוי לספוג השעיה מפעילות. מה-ATP נמסרה הערב (רביעי) תגובה לדברים שאמר האוסטרלי אחרי הניצחון שלו בסיבוב הראשון באליפות ארצות הברית, לפיהם סבב הטניס העולמי הוא "מושחת".

"ההערות שהושמעו על ידי קיריוס אחרי המשחק שלו בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה ייבחנו כחלק מעבירות חמורות של שחקנים ב-ATP", נמסר מה-ATP, "ההחלטה תתקבל על ידי גייל דייויד ברדשו, יושב ראש ונשיא הסבב ולפי החוקים והתקנות של התחרות אחרי שתתבצע חקירה מקיפה כפי שנדרש על פי חוקי ה-ATP".

קיריוס ניצחה הלילה (בין שלישי לרביעי) 3:6, 6:7 (1), 4:6 את סטיב ג'ונסון האמריקאי ולאחר מכן נקלע לעימות עם עיתונאי במסיבת העיתונאים. אותו עיתונאי שאל על הקנס אותו ספג קיריוס בשל ההתנהגות שלו בסינסינטי ועמד על 113 אלף דולר. האוסטרלי הגיב ואמר לו: "ה-ATP מושחתים בכל מקרה, כך שאני לא מתרגש. נקנסתי ב-113 אלף דולר על מה? למה אנחנו בכלל מדברים על משהו שקרה לפני שלושה שבועות כשרק עכשיו ניצחתי מישהו בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית?".

העיתונאי ענה שמדובר בקנס כבד ועכשיו הזמן לבקש את תגובתו של קיריוס, שענה: "תן לי לשאול שאלה: אתה פעם קיללת מישהו?". העיתונאי אמר לו שהוא מקלל, אבל לא בפומבי ואז קיריוס ענה לו: "אתה גם לא ספורטאי ברמה הכי גבוהה שיש. רק תענה לשאלה שלי: קיללת מישהו פעם?". בשלב הזה סוכנו של קיריוס והאחראי על התקשורת מטעם ה-ATP הרגיעו את הרוחות וקטעו את העימות.

קיריוס עצמו שחרר הודעה דרך חשבון הטוויטר שלו, בה כתב: "אני רוצה להבהיר את ההערה שלי לפיה ה-ATP מושחתים, זו הייתה בחירה לא נכונה של מילים, התכוונתי יותר למוסר כפול מאשר לשחיתות. אני יודע שההתנהגות שלי הייתה מעוררת מחלוקת בחלק מהזמן והכניסה אותי לצרות, אבל העניין שלי נוגע לזה שאחרים לא מקבלים את כל תשומת הלב התקשורתית הזו ולא סופגים קנסות כשהם מתנהגים בצורה דומה. זה כל העניין שלי וזה ממשיך להיות כך. אני יודע שאני לא מושלם ואני לא מעמיד פנים שאני כזה. ספגתי קנסות מוצדקים בעבר וסקנציות אחרות, אבל אני מצפה לעקביות ולהוגנות, מה שלא קרה עד כה. אני רוצה להבהיר את ההערה שלי, אבל אני לא חוזר בי לגבי האמונה שלי והרגש בנוגע למוסר כפול".

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי. AP
ממשיך להסתבך. קיריוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully