וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון לחוד? הפועל תל אביב עשויה לחזור לאופציית יקוב סילבסטר

28.8.2019 / 11:05

במועדון מודעים לבעיה בחלק הקדמי ולא שוללים לפנות לחלוץ שזכה אשתקד בגביע עם בני יהודה. הפסד לאשדוד בשבת עלול לגרום למיני מהפכה. גורם: "המקום של אף שחקן כאן לא מובטח"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

בהפועל תל אביב נהנו מהחזרה לבלומפילד והקהל הגדול שליווה אותם במשחק מול מכבי נתניה, אך מאחורי הקלעים ישנה דאגה גדולה מהמצב המקצועי של הקבוצה. שחקנים בקבוצה לא התביישו להודות אתמול, כשאמרו: "היום אנחנו קבוצה חלשה, יכול להיות שצריך לצרף יותר משני שחקנים ואולי לעשות מיני מהפכה בסגל, אנחנו לא טובים בלשלוט במשחק ורעים מאוד במעברים, אז איך נעשה נקודות? נגד נתניה שמשחקת פתוח כמעט ולא הגענו למצבים".

יקוב סילבסטר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
הפיתרון של אביטן למצוקה בחוד? יקוב סילבסטר/קובי אליהו

בהנהלת המועדון ובצוות המקצועי מודעים להכל, אך בשלב זה מתרכזים בצירוף בלם וחלוץ. כפי שהדברים נראים, הקבוצה תרד משיר צדק ותחפש בלם זול יחסית, כאשר עיקר הכסף יופנה לרכישת חלוץ. ניסו אביטן ממשיך לחפש שחקן יוצא דופן מבחינתו, אך במקביל במועדון לא שללו אתמול את האפשרות לחזור לאופציית יקוב סילבסטר, אותו רצה אביטן עד לפני שלושה שבועות. גם בן אז'ובל שחזר להפועל עכו הוצע שוב לאדומים, אך המאמן לא מעוניין בו בשלב זה.

אביטן יחזור בשבת באשדוד להרכב של ארבעה שחקנים בהגנה. מי שעדיין לא יעמוד לרשותו הוא פרנסיס קיירמה, כאשר עומרי אלטמן עשוי לפתוח ב-11. במועדון הבהירו אתמול כי לא התקבלה שום החלטה בנוגע לקלאודמיר, אך אחרי המשחק באשדוד ובמהלך הפגרה עשויות להתקבל מספר החלטות משמעותיות בנוגע לשחקנים בסגל, כאשר משחק ותוצאה רעים באשדוד, עשויים לייצר אפילו מיני מהפכה.

"המקום של אף שחקן כאן לא מובטח. הושקע המון כסף השנה, הפועל זה מועדון גדול וכולם ראו איך הקהל נוהר לבלומפילד, שחקנים יצטרכו לספק תוצאות ויכולת אחרת יהיו אחרים במקומם" אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב יצאה לדרך חדשה, שחר הירש: "בלומפילד תמיד היה ההיכל של הכדורגל הישראלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully