וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב יצאה לדרך חדשה, שחר הירש: "בלומפילד תמיד היה ההיכל של הכדורגל הישראלי"

27.8.2019 / 8:55

במועדון הודו אחרי נתניה כי הקבוצה לא מספיק איכותית, אך החזרה לבלומפילד סיפקה אנרגיות מחודשות. שחר הירש: "מקווה שהאצטדיון הזה יספק לנו הרבה נקודות". ניסו אביטן יגביר את המאמצים לצירוף חלוץ ובלם: "ברור לנו שצריך להיראות אחרת"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

על אף שהיו מעט מאוכזבים מהתוצאה אתמול (שני) ב-0:0 מול מכבי נתניה, בהפועל תל אביב הרגישו שעברו אירוח חגיגי. החזרה לבלומפילד ריגשה את אנשי המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים והייתה תחושה שאפשר לפתוח דרך חדשה גם בצד המקצועי. עוד שהגיעו לאיצטדיון והרגישו את האווירה, אמרו שחקנים: "צריך להטריף את הקהל, אם נפתח עם ניצחון נשנה את כל האווירה של התקופה האחרונה". הצוות המקצועי היה מרוצה מהשיפור ביכולת של הקבוצה, אך גם אביטן וגם הנהלת המועדון הודו בסיום כי הקבוצה עדיין לא מספיק איכותית ותצטרך להשתפר משמעותית בהמשך.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כמה שהם התגעגעו לבלומפילד. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

שחר הירש אמר בסיום: "בהפועל תל אביב מרגישים את הלחץ מהרגע הראשון שנכנסים למחנה האימונים. עדיין, נראינו יותר טוב, שינינו פרמטרים, אך עדיין, יש לנו הרבה מה לשפר כדי לעשות נקודות. תמיד כשהייתי בא לבלומפילד מבחוץ, זה היה ההיכל של הכדורגל הישראלי והוא היה משהו מיוחד. שלוש שנים חיכיתי לחזור לכאן, אני מקווה מאוד שהוא יהיה איצטדיון ביתי בשבילנו ויהיה כמו בלומפילד הקודם ויספק לנו הרבה נקודות".

ניסו אביטן מתכוון להגביר השבוע את המאמצים לצירוף חלוץ ובלם. שיר צדק עדיין על הפרק אך עדיין ישנם פערים גדולים. המאמן אמר בסיום: "שתי העמדות שהכי בוערות וחשובות זה בלם וחלוץ. אני יכול להגיד מה אני רוצה לחזק, אני מניח שבמקביל גם יהיו שחקנים שירצו לעזוב או נרצה לשחרר, החלון דינאמי, נמתין בסבלנות".

אביטן הוסיף: "היו ברור לנו שצריך להיראות אחרת. יש דברים טובים לקחת מהמשחק אך זה לא היה משחק גדול. עדיין, התצוגה של הקהל והדחיפה שקיבלנו, היינו צריכים איזה גול לעשות את זה מושלם אבל זה לא קרה. עדיין, חזרנו הביתה, מקבלים אהבה, הקהל פה נתן תשובה שהפועל לא מועדון גדול, זה מועדון ענק. כל משחק שלא ננצח נהיה מאוכזבים, מבחינתי התחושה לא מושלמת".

אוהדי הקבוצה היו בסך הכל מרוצים מהשאטלים ואלפים הגיעו בדרך זאת. מעבר לכך, אלפים הגיעו בשעה מאוד מוקדמת כדי לחוות מקרוב את בלומפילד ולכן נמנעו מפקקים. אילו שכן הגיעו עם הרכבים, חיפשו מראש חניות באיזורים מרוחקים יחסית מהאיצטדיון וביחס לכמות הקהל נשמעו טענות מעטות מאוד, לפחות בשלב זה.

עוד בוואלה!

ניסו אביטן מצפה לחיזוק ומצא נקודת אור: "לפחות לא ספגנו"

לכתבה המלאה
פלייר ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחפש חלוץ ובלם. אביטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully