וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת החתימה את הסנטר אריק תומפסון: "דומיננטי בשני צדי המגרש"

האמריקאי (26, 2.04), בוגר מלכללת פאסיפיק, העמיד אשתקד ממוצעי דאבל דאבל בליגה השווייצרית. אלפסי: "מאמין שדרך הבמה שיקבל באילת הוא יוכל להגיע לרמות הגבוהות באירופה"

אריק תומפסון. GettyImages
ברוך הבא. תומפסון/GettyImages

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הסנטר האמריקאי, אריק תומפסון, לעונה אחת. תומפסון (2.04, 26) בוגר מכללת פאסיפיק, העמיד בעונתו האחרונה במכללות ממוצעים של 9.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

מאמן הפועל אילת אריק אלפסי התייחס להחתמה: "תומפסון הוא שחקן דומיננטי מאד בשני צדי המגרש עם יכולות הגנתיות מרשימות, אני מאמין שדרך הבמה שיקבל באילת יוכל להגיע לרמות הגבוהות באירופה".

בעונת 16/17 חתם תומפסון בוובאו אסן מהליגה הסינית ובמדיה העמיד ממוצעים של 10.0 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. בקיץ שעבר חתם בלוצרן מהליגה השווייצרית שמדיה רשם ממוצעים של דאבל-דאבל עונתי: 16.3 נקודות ו-11.3 ריבאונדים למשחק. תומפסון צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה כבר בשבוע הקרוב.

אתמול הפועל אילת הכריזה על השלמת מצבת הישראלים שלה, כשהחתימה לשנתיים נוספות את יהונתן שולדבראנד. הפורוורד הוותיק מצטרף לאבי בן שימול ורפי מנקו שנשארים יחד איתו, ולג'ף גריי, זיו בן צבי, דניאל ראובן ורזיאל חיון שהגיעו בקיץ גדוש בחוסר ודראות בנוגע לעתיד הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully