וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה בשני חלוצים: כך נגזלו משני ישראלים 10 מיליון ש"ח

נילס פטרסן (פרייבורג) וגבריאל פרננדס (סלטה ויגו) שלחו שני ישראלים להתנחם בפרס השני בטופס Winner16 בסוף השבוע האחרון

חלוץ פרייבורג נילס פטרסן. GettyImages
נילס פטרסן מפרייבורג/GettyImages

הסופ"ש האחרון היה מותח במיוחד עבור שני ישראלים, האחד מנשר והשני מפתח תקוה. שניהם שלחו בסוף השבוע האחרון טופס Winner16 , וכמעט זכו בפרס הראשון בסך 10 מיליון שקלים. שניהם הצליחו לצפות 15 מתוך 16 תוצאות נכונות בטופס, אלא ששעריהם של גבריאל פרננדס ונילס פטרסן השאירו אותם להתנחם בפרס השני בסך 56 אש"ח כל אחד.

הישראלי הראשון שלח את טופס ה-Winner16 (טוטו) בסוף השבוע האחרון, בתחנה בפתח תקוה בעלות של 24 ש"ח וכמעט וזכה בפרס הראשון בסך 10 מיליון שקלים, לאחר שצפה נכון את כל תוצאות המשחקים בטופס, למעט המשחק מהליגה הגרמנית בין פאדרבורן לפרייבורג. הישראלי סימן בטופס הימור כפול, גם X וגם 1 אך בדקה ה-40 הושלם המהפך של פרייבורג משערו של חלוצה המקומי נילס פטרסן. מה שהשאיר את המהמר הישראלי עם הפרס השני בסך של 56 אש"ח.

הישראלי השני שלח את טופס ה-Winner16 (טוטו) בסוף השבוע האחרון, בתחנה בנשר בעלות של 30 ש"ח וגם הוא כמעט זכה בפרס הראשון בסך 10 מיליון שקלים, לאחר שצפה נכון את כל תוצאות המשחקים בטופס, למעט המשחק מהליגה הספרדית בין סלטה ויגו לוולנסיה. הישראלי סימן בטופס 2 והעריך שוולנסיה תצא עם הניצחון מהמפגש, אך בדקה ה-15 חלומו התפוגג כאשר גבריאל פרננדס הבקיע את השער היחיד במשחק לזכותה של סלטה ויגו והשאיר את המהמר הישראלי עם הפרס השני בסך 56 אש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully