וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: הבלם האוסטרלי טרנט סיינסברי חתם לשנתיים

29.8.2019 / 11:48

חיזוק לחלק האחורי של מרקו בלבול: שחקן נבחרת אוסטרליה (27), שהגיע ארצה והתרשם לחיוב מהמועדון, חתם בקבוצה והפך לזר השישי שלה. מגיע מפ.ס.וו איינדהובן ושיחק בעבר גם באינטר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על הפועל רעננה במחזור הראשון

השיגה את הבלם שלה: מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של בלם נבחרת אוסטרליה, טרנט סיינסברי בן ה-27 שחתם לשנתיים לאחר שהגיע ארצה והתרשם בצורה חיובית מהמועדון. הוא יחזק את חוליית ההגנה של מרקו בלבול ויהפוך לזר השישי בקבוצה אחרי ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, איקוום אוטין, יאניק וילדסחוט וצ'ארון שרי.

סיינסברי פתח בהרכב בשלושת משחקיה של נבחרת אוסטרליה במונדיאל שנערך ברוסיה בקיץ שעבר, ובסך הכול רשם 46 הופעות במדי הסוקרוז, כמה מהן לצד ניקיטה רוקאביציה, וכבש שלושה שערים. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של פרת' גלורי וקבוצתו הראשונה בבוגרים הייתה סנטרל קואסט מרינרס.

אחרי ארבע שנים בליגה האוסטרית, יצא סיינסברי לאירופה וחתם בזוולה ההולנדית, שיחק 28 פעמים בשנתיים ונדד לסין, לקבוצת ג'יאנגסו סונינג שהבעלים שלה שולט גם באינטר. זה אפשר לבלם להיות מושאל לנראזורי בינואר 2017 ואף לרשום הופעה אחת במדי מועדון הפאר. בפברואר 2018 הושאל לכמה חודשים לגראסהופרס ובקיץ שעבר חתם לשלוש שנים באיינדהובן, במדיה הופיע רק חמש פעמים.

טרנט סיינסברי עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אתר רשמי
ברוך הבא. סיינסברי עם יעקב שחר/אתר רשמי
שחקן נבחרת אוסטרליה טרנט סיינסברי. GettyImages
את הירוק הוא כבר מכיר. טרנט סיינסברי בנבחרת אוסטרליה/GettyImages

באוסטרליה ניתחו הבוקר את המעבר, וטענו כי ההסכמה של סיינסברי לחתום במכבי חיפה נובעת בין היתר מחשש ממעמדו בנבחרת. סיינסברי אמנם אמור לקבל זימון למשחק הקרוב של הסוקרוז במוקדמות גביע העולם מול כווית, אבל באוסטרליה טוענים ש"הוא הולך ומאבד קרדיט" במדים הלאומיים, ומבין שעלול למצוא את עצמו מחוץ לסגל אם לא יחזור לשחק בקביעות (בעונה שעברה ערך תשע הופעות בלבד בכל המסגרות בפ.ס.וו).

במכבי חיפה, בה הוא ישתף פעולה עם בן ארצו ניקיטה רוקאביציה, הוא מאמין שיהיה תחת מעקב יחסית צמוד של מאמן הנבחרת גרהאם ארנולד, שכזכור, סיינסברי נשוי לבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully