וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: טל בנין סיים את דרכו במכבי אחי נצרת אחרי מחזור אחד

מפוטר ראשון בליגה הלאומית: קפטן נבחרת ישראל לשעבר, שחזר לקדנציה שנייה בנצרת, שוחרר מתפקידו בעקבות חילוקי דעות מתמשכים עם הנהלת הקבוצה

מאמן בני סכנין, טל בנין. אדריאן הרבשטיין
פוטר עוד לפני שעמד על הקווים. טל בנין/אדריאן הרבשטיין

90 דקות בלבד שוחקו בליגה הלאומית, וכבר יש מאמן מפוטר ראשון. מכבי אחי נצרת הודיעה היום (שלישי) על סיום דרכו במועדון של טל בנין, וזאת בעקבות חילוקי דעות מתמשכים עם הנהלת הקבוצה. בנין, שכלל לא עמד על הקווים בהפסד הביתי 2:1 לבני לוד ביום חמישי כי לא עבר בבקרת התקציבים, רצה גם לוותר על הקפטן אמג'ד סלימאן ובסופו של דבר ההתעקשות הזו הובילה לפרידה המוקדמת.

בנין בן ה-48 לא אימן בעונה שעברה, מאז סיים את תפקידו בבני סכנין ביוני 2018. בתחילת קריירת האימון שלו שימש כמאמן נבחרת הנערים של ישראל, היה עוזרו של לואיס פרננדז בנבחרת הבוגרת ובליגת העל הדריך את הפועל חיפה בשתי קדנציות וגם את מכבי נתניה וסכנין. את אחי נצרת הוביל למקום הרביעי בליגה הלאומית בקדנציה הקודמת שלו, בעונת 2013/14. אז עבד במועדון כחצי שנה, הפעם השידוך נגמר אחרי משחק אחד בלבד.

* הפועל אום אל פאחם הודיעו על צירופו של רז יצחק. החלוץ (21) שיחק בעונה החולפת בהפועל מרמורק וכבש שבעה שערים. לפני כן הוא שיחק במחלקות הנוער של מכבי והפועל תל אביב וגם היה חלק מנבחרת הנוער של ישראל.

שחקן הפועל אום אל פאחם רז יצחק עם סוכנו אדם קידן. אתר רשמי הפועל אום אל פאחם, אתר רשמי
מחזק את אום אל פאחם. רז יצחק במעמד החתימה עם סוכנו אדם קידן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל אום אל פאחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully