וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: טוהר בוטבול הפסיד בבית הניחומים והודח

בוטבול קיבל הזדמנות להגיע לקרב על הארד, אבל הפסיד בבית הניחומים ליריב מקירגיסטן. בדרך לקרב הזה הוא הדהים את האלוף האולימפי בשמינית הגמר. תמנע נלסון לוי הודחה בשמינית

טוהר בוטבול ג'ודוקא. מגד גוזני
הפסיד בבית הניחומים. טוהר בוטבול/מגד גוזני

אליפות העולם בג'ודו נכנסה ליומה השלישי, כאשר המשלחת הישראלית עדיין מחכה למדליה ראשונה/ במשלחת הישראלית 14 ספורטאים - שש נשים ושמונה גברים - שיתחרו עד השבת הבאה וינסו להביא מדליה אחרי שלא הייתה אחת כזו באליפות העולם הקודמת. הקרבות מתחילים כל יום ב-5:00 בבוקר שעון ישראל, וקרבות הגמר החל מ-13:00.

ג'ודוקא ישראלית תמנע נלסון-לוי. קובי אליהו
נעצרה בסיבוב השלישי. תמנע נלסון לוי/קובי אליהו

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג): המדורג 10, שקטף שלוש מדליות השנה וזכה בזהב בגרנד פרי זאגרב, הגיע לבית הניחומים לקרב שניצחון בו היה מעלה אותו לקרב על מדליית הארד. אלא ששם הוא פגש את ברוצי קוג'אזודה מקירגיסטן שהציג עליונות מוחלטת, ביצע ווזארי אחרי דקה ולאחר מכן עוד אחד שגמר את הקרב ואת חלומו של בוטבול לזכות את ישראל במדליה ראשונה. עוד לפני כן בוטבול הדהים עם ניצחון על האלוף האולימפי פאביו בזילה מאיטליה בשמינית, אבל נעצר ברבע הגמר מול רוסתם אורוג'וב האזרי. היום הזה החל עם סקנדל נוסף, כאשר יריבו האלג'יראי המיועד של בוטבול סירב לפגוש אותו בסיבוב השלישי וספג הפסד טכני.

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג): המדורגת תשיעית ניצחה בקלות בקרב הראשון שלה את מאיתה מוחמד מאיחוד האמירויות ועלתה לסיבוב השלישי עם איפון מהיר בזכות ריתוק. אלא שבסיבוב הבא היא הפסידה ליוליה קובאלצ'יק הפולניה, שהצליחה להשיג ווזארי כשנותרה חצי דקה לסיום הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully