וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שמעון אבוחצירה חתם בהפועל ניר רמת השרון

החלוץ בן ה-32 חוזר לליגה השנייה אחרי 12 שנים וינסה לעלות יחד עם הקבוצה מהשרון: "מודה לאיזי שרצקי וקרית שמונה על תקופה נהדרת". גם חיים איצרין חתם

צילום: רוני כנפו

בווידאו: איציק קורנפיין מסביר מדוע הסיר מועמדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות

הפועל ניר רמת השרון, אחת הקבוצות שביצעו את החיזוק הרציני ביותר במהלך הקיץ בליגה הלאומית, שדרגה הערב (שני) את ההתקפה שלה עם החתמתו של שמעון אבוחצירה. החלוץ בן ה-32, ששוחרר לאחרונה מעירוני קרית שמונה, חתם לעונה אחת והעדיף את ההצעה של רמת השרון על פני כמה הצעות מליגת העל.

לאחר החתימה אמר אבוחצירה: "אני מודה לאלוהים על מתנת החיים ועל האפשרות לשחק ולעזור לרמת השרון. מודה לאיזי שרצקי ולקרית שמונה על סיומה של תקופה נהדרת".

אבוחצירה חוזר למעשה לליגה הלאומית אחרי 12 שנים, אז כבש ארבעה שערים במדי קבוצת נעוריו הפועל פתח תקוה וסייע לה לחזור לליגת העל. עונה לאחר מכן היה מלך שערי ליגת העל במדי המלאבסים ומשם עבר ללאריסה היוונית. כשחזר לארץ היה שותף לזכייתה של עירוני קרית שמונה באליפות ההיסטורית ב-2012, לאחר מכן שיחק במכבי חיפה, חזר לקריה, עבר גם בבית"ר ירושלים והפועל רעננה, ובמאי 2018 שב לקדנציה שלישית בצפון, אבל כבש שער אחד בלבד. לאבוחצירה גם שער אחד בשלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.

עוד לפני כן החתימה רמת השרון את המגן השמאלי חיים איצרין (31) שהיה אחד מחמשת המשוחררים של הפועל עפולה, אליה הצטרף רק לפני כחודשיים. איצרין היה בעונה הקודמת אחד השחקנים המובילים של הפועל כפר סבא וכבש ארבעה שערים במסע לעבר ליגת העל.

שמעון אבוחצירה הפועל ניר רמת השרון. אתר רשמי הפועל ניר רמת השרון, אתר רשמי
שמעון אבוחצירה חותם על החוזה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ניר רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully