וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: חאמס רודריגס נפצע, פ.ס.ז' לא מוותרת על ויניסיוס

הקולומביאני יחמיץ את משחק הליגה הקרוב מול ויאריאל, ואת משחקי הנבחרת הקרובים. בריאל חוששים שהברזילאי יבקש לעבור לפריס, רודריגו ישחק בקבוצת המילואים

AP

בווידאו: זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד

עוד שחקן נפצע בריאל מדריד. הצוות הרפואי של הבלאנקוס הוציא היום (שני) הודעה רשמית המודיעה על פציעתו של חאמס רודריגס, שנפגע בשריר הסולייה ברגלו הימנית. זמן ההיעדרות של הקולומביאני מהמגרשים אינו ידוע, אך בוודאות יחמיץ את משחק הליגה מול ויאריאל ואת משחקי נבחרת קולומביה מול ברזיל ו-ונצואלה.

לפי "מארקה", חאמס הוחלף במהלך משחק הליגה האחרון מול ויאדוליד (שבת, 1:1), מפני שחש חוסר נוחות באיזור הפציעה, דווקא במשחקו הראשון חזרה בברנבאו. חאמס מצטרף לרשימת הפצועים בקבוצה הכוללת את מרקו אסנסיו, אדן הזאר, ברהים דיאס, רודריגו, פרלאן מנדי ולוקה יוביץ'.

בנוסף, ב"אס" מדווחים שפריס סן ז'רמן לא מוותרת על ויניסיוס ג'וניור, ומאד רוצה לראות את הברזילאי מככב בשורותיה, כך לפי תכנית הטלויזיה הספרדית "חוגונס". הצרפתים, ובראשם לאונרדו המנהל המקצועי של הקבוצה, התעניינו מספר פעמים בשחקן והתעקשו לדעת האם הוא עומד למכירה, אך ריאל מתבצרת בעמדה ונחושה לשמור על החלוץ הצעיר בברנבאו.

ויניסיוס ריאל מדריד. GettyImages
מאד רוצים לראות אותו בעיר האורות. ויניסיוס ג'וניור/GettyImages

עם זאת, בריאל יודעים שלאונרדו הצליח להביא ברזילאים רבים לפריס וכי הדקות המועטות שמקבל ויניסיוס מזידאן יכולות לעבוד לרעתם, וכי השחקן עלול לבקש לעבור.

עוד מדווח ב"אס" ששחקן נוסף שישאר בקבוצה לבסוף הוא רודריגו. מעמדו של הרכש החדש והצעיר של הלבנים מבירת ספרד לא היה וודאי, כאשר נשקלה האפשרות להשאיל אותו למיורקה, כפי שעשו עם היפני טאקפוסה קובו. ככל הנראה, רודריגו יעשה את אותה הדרך שעשה ויניסיוס כאשר הגיע למדריד, כאשר יתחיל במדי הקסטיליה, קבוצת המילואים, ומשם יעלה אל הקבוצה הבוגרת כאשר יגיע הרגע הנכון וישתלב בהדרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully