וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האסיפה הכי קשה של דראפיץ'": נקודת השבר של מכבי נתניה, עוד לפני פתיחת הליגה

26.8.2019 / 16:40

המשחק מול מכבי חיפה בשבוע שעבר היה לדעת רבים הרע ביותר בעידן של ברדה ודראפיץ', ש"רתח מכעס ולא חסך ביקורת". על הלחץ והאירועים שהובילו למהפכה המתוכננת בהרכב מול הפועל תל אביב

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: מכבי נתניה באימון פתיחת העונה החגיגי

למאמני כדורגל יש שתי גישות כשזה מגיע למסקנות אחרי הפסדים. הראשונה: להעביר ביקורת חריפה באסיפה, לתקן טעויות באימונים, אבל לתת צ'אנס נוסף להרכב שהפסיד. השנייה: לבקר באסרטיביות, לעבוד על השגיאות ולעשות מהפכה בהרכב. עבור סלובודן דראפיץ ושי ברדה, שני מאמנים שכל הזמן בוחנים את עצמם ומקפידים לא להפיל תיקים על השחקנים שלהם בפומבי, המשחק האחרון של מכבי נתניה מול מכבי חיפה בגביע הטוטו היווה נקודת שבר.

גם כך גביע הטוטו של מכבי נתניה היה בינוני הקיץ. הוא למעשה היה המשך ישיר לירידה ביכולת בפלייאוף העליון של העונה שעברה ששיאו אובדן הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. המשחק הראשון של הקיץ מול הפועל חיפה בגביע הטוטו עוד היה טוב, אבל האחרון מול מכבי חיפה היה אולי הרע ביותר בעידן של השניים בנתניה. בימים שאחרי ההפסד, דראפיץ וברדה התאפקו לא לדבר. הם נתנו לשחקנים לחשוב שהכול עבר ונשכח, אבל באימון של יום חמישי האחרון כבר באה הבומבה. "זו היתה אולי האסיפה הכי קשה של סלובו", סיפר אחד השחקנים. "הוא רתח מכעס ולא חסך ביקורת גם בצעקות. הדברים היו חזקים מאוד. הכי חריף שסלובו דיבר".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. ברני ארדוב
הכי חריף שהוא דיבר. סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה במשחק מול מכבי חיפה/ברני ארדוב

דראפיץ' וברדה לא הסתפקו בכך ובימים האחרונים תרגלו הרכב שונה לחלוטין שיפתח הערב (שני, 20:15, ספורט 1) מול הפועל תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל. ויקי כחלון, רועי קהת, ניקו אולסק, סתיו פיניש הם חלק מהשחקנים שאמורים לשבת הערב על הספסל. אם דראפיץ' וברדה לא יתחרטו ברגע האחרון, הם יבצעו שינויים רבים בתקווה שאלה אשר יעלו במקום, יעשו את הספתח שמכבי נתניה מצפה לו.

התקציב הכי גבוה בתקופת אייל סגל ושובו של אלמוג כהן למכבי נתניה הולידו ציפיות גבוהות הקיץ ולחץ שמתחיל להצטבר. אחרי שנתיים כדיירת בפלייאוף העליון, מכבי נתניה רוצה כרטיס לאירופה וחזרה לגמר הגביע. בינתיים חסרים לה הגולים של פאטוס בצ'יראי וטרם נמצא האיש שיכנס לנעליים של עלי מוחמד.

עם המטען הזה תגיע הערב נתניה לחנוכה שנייה של בלומפילד המחודש. בגב יהיו לה אלפי אוהדים שרובם מעזים לחלום קצת יותר בגדול. אבל יש גם אחרים שעוד זוכרים באיזו תוצאה נפתחה העונה שעברה, כך שכמעט כל תוצאה עבורם הערב תהיה בונוס.

בצ'יראי, אגב, זומן היום לסגל נבחרת מונטנגרו על ידי המאמן החדש פארוק חאדז'יבגיץ', לקראת משחק הידידות מול הונגריה (5 בספטמבר) ומשחק הבית מול צ'כיה במוקדמות יורו 2020 (10 בספטמבר).

שחקן מכבי נתניה ניקו אולסק. דני מרון
גם הוא צפוי להמתין על הספסל. ניקו אולסק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully