וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן סיסה: "הפועל חדרה? לא מדובר בצעד אחורה מבחינת הקריירה שלי"

הבלם השנהבי דיבר על קבוצתו החדשה בראיון: "מעולם לא שיחקתי בליגה בכירה לפני כן. מודה על ההזדמנות לשחק במדינה אחרת ולהכיר תרבויות שונות"

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד מול ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"הזדמנות עבורי". סיסה/שלומי גבאי

זוכרים את ז'אן ז'אק גוסו גוסו? הקשר מחוף השנהב שפרש ממשחק פעיל לפני כשנתיים, הגיע אחרי עונה מוצלחת במ.ס. אשדוד עד למונאקו הגדולה, בשורותיה רשם שלוש עונות נהדרות בשנים 2008-2011. מסלול שמעט מזכיר את המסלול של גוסו גוסו עבר גם ג'ונתן סיסה, רק בדרך ההפוכה.

הבלם בן ה-22 (1.92), גם הוא מחוף השנהב, אך בניגוד לגוסו גוסו הגיע ממונאקו לישראל, אחרי שחתם בהפועל חדרה. "אני לא חושב שמדובר בצעד אחורה בקריירה שלי", אמר סיסה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת המילואים של מונאקו. "מעולם לא שיחקתי בליגה בכירה, וכשקיבלתי הצעה מהליגה הבכירה בישראל זו הייתה הזדמנות עבורי. אני שמח שהפועל חדרה רצתה אותי. רצו אותי שם מהרגע הראשון ואני מקווה להוכיח להם מה אני שווה".

"המטרה היא כמובן להישאר בכושר, גם למקרה שיקראו לי להצטרף לסגל של נבחרת חוף השנהב הצעירה", הוסיף השנהבי. "חדרה נמצאת בעיצומו של תהליך וכיף לקחת בזה חלק. בנוסף, יש לי הזדמנות להכיר ארץ אחרת ותרבות שונה. יש לי שאיפות גדולות, אני אמביציוני ולכן מקווה שאוכל לחזור לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully