וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאן-ארי ואן דר היידן מועמד, מכבי חיפה במגעים עם בלמים נוספים

26.8.2019 / 12:40

הירוקים מעוניינים בשחקנה של פיינורד (31), אבל משכורתו הגבוהה בהולנד גרמה לראשי המועדון להתקדם במגעים מול בלמים אחרים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על הפועל רעננה

מכבי חיפה נמצאת במגעים עם מספר בלמים זרים ובמועדון מאמינים שבתוך מספר ימים יסגרו עם אחד מהם. אחד המועמדים, שבשלב זה סיכוייו להגיע לא כל כך גבוהים, הוא הבלם ההולנדי יאן-ארי ואן דר היידן בן ה-31. בלמה של פיינורד מעוניין לעזוב את קבוצתו וחיפה רוצה לצרפו, אבל משכורתו הגבוהה בהולנד (כ-600 אלף יורו נטו לעונה) גרמה לראשי המועדון להתקדם במגעים מול בלמים אחרים איתם כאמור יש גם משא ומתן. אם ואן דר היידן יירד בדרישות הכספיות שלו ובמקביל מכבי חיפה לא תסגור עם בלם אחר בימים הקרובים, מועמדותו של ההולנדי שוב תהיה רלוונטית והוא אולי יצורף.

ואן דר היידן גדל במחלקת הנוער של אייאקס וב-2007 עלה לקבוצה הבוגרת. למרות שכבר נמנה על סגל נבחרת הולנד הצעירה, הוא התקשה לקבל הזדמנויות בשל פציעות חוזרות ונשנות, ובין 2009 ל-2011 הוא הושאל לווילם II במדיה הפך לשחקן הרכב. היכולת הטובה בווילם העבירה אותו ב-2011 לוויטסה, ששילמה עליו 300 אלף יורו בקיץ 2011.

מספר עונות טובות בוויטסה, בהן ביסס את מעמדו כאחד מהבלמים המוערכים בליגה, גרמו לפיינורד להחתימו בהעברה חופשית בקיץ 2015. בעונתו השנייה הוא עזר לקבוצה לזכות באליפות כשחקן הרכב חשוב, אבל בעונה שלאחר מכן איבד את מקומו ב-11 והפך לבלם גיבוי. בעונה שעברה הוא שותף ב-32 משחקים בכל המסגרות וכבש פעמיים בליגה. בשל מחסור חמור בשחקנים, העונה הוא פתח בכל משחקי הליגה של קבוצתו, כמו גם במשחקים נגד דינמו טביליסי בליגה האירופית, אבל הוא לא היה בסגל למשחק הראשון נגד הפועל באר שבע בחמישי האחרון.

יאן-ארי ואן דר היידן שחקן פיינורד. GettyImages
דרישות כספיות גבוהות. יאן-ארי ואן דר היידן/GettyImages

בתוך כך, בחיפה קיבלו חוות דעת רפואית לפיה המגן השמאלי סאן מנחם זקוק למנוחה מלאה של שבוע בעקבות הפציעה הקשה שעבר בשבת האחרונה. כזכור, המגן השמאלי עלה לכדור גובה ונחת רע מאוד על הדשא כשכל גופו מתעוות. מנחם לא יכול היה להמשיך לשחק והוחלף, ואתמול הוא עבר סדרת בדיקות אחריה נצטווה למנוחה מלאה כדי לא לסכן את עצמו בעיקר בשל העובדה שאולי קיים נזק לחוליות עמוד השדרה.

מי שמדאיג את הקבוצה הוא ירדן שועה שהתלונן כבר זמן רב על כאבי ראש שחוזרים על עצמם. הבדיקות שנעשו לשחקן אתמול אצל נוירולוג לא העידו על בעיה מסויימת, אבל החלוץ ממשיך לסבול מכאבי ראש וייתכן כי מדובר דווקא בבעיות הקשורות לדרכי הנשימה. במכבי חיפה עדיין לא החליטו אם שועה יחזור לאימונים רגילים הערב (שני) או שיערכו לו עוד בדיקות בטרם תתקבל החלטה שהוא יכול להתאמן כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully