וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לופטגי לא חושב שדאבור מתאים, הוא מעדיף לצרף חלוץ אחר"

בספרד ניתחו את הסיטואציה המסובכת של החלוץ, שטרם נכלל בסגל סביליה מאז הגיע בקיץ: "הוא עובד קשה ולא מרים ידיים, אך נראה שאם תגיע הצעה טובה, הוא יימכר עוד בחלון ההעברות הנוכחי"

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג בפיורנטינה

חשבתם שרק כאן אצלנו עוסקים בהרחבה בסוגיית מונס דאבור וסביליה? אז חשבתם. גם בתקשורת הספרדית הנושא לא יורד מכותרות העיתונים: איך חלוץ שהגיע ב-15 מיליון יורו, לא נמצא בתכניות של הקבוצה? החלוץ בן ה-27 שחתם בשורות האנדלוסים עוד בינואר והגיע בקיץ, לא היה בסגל בשני המשחקים היחידים שערכה עד כה הקבוצה בליגה, מסיבות מקצועיות, ובספרד תוהים האם הוא כבר בדרך החוצה.

על פי דיווחים שונים שעלו בימים האחרונים, החלוץ עשוי לעזוב את הקבוצה עוד בחלון ההעברות הנוכחי, כשהמועמדות העיקריות לקלוט אותו הן פנרבחצ'ה ובורדו. בנוגע לצרפתים, על פי דיווחים בתקשורת המקומית, דאבור ומאמן בורדו, פאולו סוזה, היו רוצים מאוד לחזור ולשתף פעולה יחדיו, אך נראה שהמכשול העיקרי הוא השכר הגבוה שמרוויח דאבור בסביליה, עמו יתקשו בבורדו להתמודד.

מונס דאבור שחקן סביליה. סביליה, אתר רשמי
משקיע באימונים. דאבור/אתר רשמי, סביליה

"למרות שדאבור לא עומד בדרישות של המאמן ז'ולן לופטגי, שמעדיף שחקן אחר בעמדה מספר 9, החלוץ הישראלי לא מפסיק לעבוד קשה בניסיון לחזור לסגל", נכתב בתקשורת הספרדית. "דאבור חתם בינואר, כשחואקן קפרוס היה המאמן, אך מאז הרבה השתנה - מונצ'י חזר ולופטגי מונה למאמן. מדובר בקבוצה שונה לחלוטין לעומת הקבוצה שבה חתם דאבור בינואר".

"לופטגי אוהב לשחק עם מערך 4-3-3, ולדעתו דאבור לא מתאים לאף עמדה במערך הזה", הוסיפו ב-estadiodeportivo. "בעקבות זאת, החלוץ הישראלי עלול למצוא את עצמו בקבוצה חדשה עוד בחלון ההעברות הנוכחי, מבלי שלבש את החולצה של סביליה פעם אחת, ואילו חלוץ אחר, שיותר מתאים עבור לופטגי, עשוי להגיע".

באותו אתר, התייחסו גם לעבודה הקשה של דאבור באימונים: "ייאמר לזכותו שהוא לא מרים ידיים; הוא מרוכז אך ורק במטרה אחת והיא להוכיח שמקומו בקבוצה. בכל מקרה נראה שמונצ'י מעוניין למכור אותו, אך מחכה להצעה המתאימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully