וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב נוטים לשמור על סנדי כהן בסגל הקבוצה

26.8.2019 / 9:30

הגארד האמריקאי, שנמצא בתהליכי קבלת אזרחות ישראלית, עשוי להיות חלק מהסגל הרחב כשבצוות המקצועי מעוניינים להחזיק יותר מ-12 שחקנים בסגל. בקבוצה מעודכנים בפרטי הפציעה של ווילבקין בנבחרת טורקיה

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: עומרי כספי חוזר למכבי תל אביב

מכבי תל אביב החלה בשבוע שעבר את אימוניה לקראת העונה הקרובה, כשבניגוד לעונה שעברה, אז ערכה הקבוצה מספר מצומצם מאוד של אימונים, השנה עורכת הקבוצה למעלה משבועיים מלאים של אימונים לפני שתצא לטורניר ההכנה הראשון של העונה - בצרפת, שממנו תמשיך למשחקי הכנה בפולין ולטורניר הכנה ביוון.

הצהובים מתאמנים ללא סקוטי ווילבקין שנמצא עם נבחרת טורקיה המתכוננת לאליפות העולם. ווילבקין לא שיחק במשחק הנבחרת אמש נגד ונצואלה בשל פציעה בקרסול, אך הוא אמור להיות כשיר לפתיחת המשחקים ביום שבת. ראשי הצהובים נמצאים בקשר עם השחקן ועם הצוות הרפואי של הנבחרת הטורקית, ואין חשש בשלב הזה לגבי כשירותו.

מי שבינתיים מתאמן עם הקבוצה הוא הגארד האמריקאי סנדי כהן שהוחתם על חוזה ארוך טווח במדי הקבוצה לפני מספר שבועות. התוכנית המקורית של הצהובים הייתה להחתים את כהן ולהשאיל אותו, אך מאחר ולא ברור האם הוא יוכל להיות מוכר כישראלי העונה, העסקה לא יצאה לפועל. בינתיים בצוות המקצועי של הקבוצה מעוניינים לשמור על כהן כשחקן בסגל הרחב, לפחות בשלב הראשוני של העונה. ההערכה היא כי בעונה כל כך ארוכה, שתכלול לפחות 70 משחקים, הצהובים יסבלו מפציעות ויצטרכו יותר מ-12 שחקנים בסגל.

כהן (1.98, 23) החל את לימודיו באוניברסיטת מרקט היוקרתית, אך אחרי שנתיים וכמה חודשים החליט לעבור לגרין ביי ולא שיחק בעונת 2016/17 ובתחילת העונה שלאחריה, אך לאחר שקיבל את האישור פרח במדי המכללה. בעונה שעברה רשם 17.6 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק. הקיץ שיחק בליגת הקיץ במדי קליבלנד לצד יובל זוסמן, אך למרות ששותף לחמישה משחקים, לא הרשים.

סנדי כהן במדי מכללת גרין ביי. GettyImages
הצהובים נוטים להשאירו. סנדי כהן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully