וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם שוב כיכבה, המתעמלות הישראליות קטפו 11 מדליות בגביע האתגר

אשרם הוסיפה לעצמה עוד שתי מדליות זהב ואחת מכסף בתחרות ברומניה, בעוד זליקמן השיגה עוד שלוש מדליות ארד. גם הנבחרת הקבוצתית השיגה עוד שתי מדליות

כשלושה שבועות לפני אליפות העולם בבאקו, המתעמלות הישראליות חתמו תחרות מוצלחת במיוחד בגביע האתגר בקלוז', רומניה, עם לא פחות מ-11 מדליות. אחרי שהוכתרה בשבת כאלופת הקרב-רב, לינוי אשרם זכתה הערב (ראשון) בשתי מדליות זהב ועוד אחת מכסף, בעוד ניקול זליקמן שהשיגה את הארד בקרב-רב, הוסיפה לעצמה עוד שלוש מדליות מאותו סוג.

אשרם התחילה עם זכייה בזהב בגמר החישוק בזכות ציון של 23.400 נקודות וזליקמן סיימה בו שלישית עם 22.350 נקודות. בתרגיל הכדור סיימה אשרם רביעית, בעוד זליקמן קיבלה ציון 22.300 והשיגה ארד נוסף. בגמר האלות הייתה זו אשרם שניצבה על הפודיום עם מדליית כסף בזכות 22.050 נקודות ואילו זליקמן סיימה חמישית, כשבגמר האחרון של התרגילים האישיים, גמר הסרט, אשרם השיגה ציון של 22.250 וזכתה בזהב נוסף.

הנבחרת הקבוצתית שזכתה גם היא בתחרות הקרב-רב, הוסיפה לעצמה מדליית כסף בתרגיל המעורב ומדליית ארד בתרגיל הכדורים. הנבחרת כוללת את שי בן רובי, בר שפוצ'ניקוב, אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, ליזי אלעד, נטלי רייץ וקארין וקסמן. המאמנת הראשית היא אירה ויגדורצ'יק, בתה רחלי היא המאמנת והכוריאוגרפית רחלי ויגדורצ'יק ולצדה גם המאמנת נועה קדוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully