וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוב מאושרת: גריזמן "מחקה את מסי", ילד הפלא מצית את הדמיון

הצרפתי זכה למחמאות מכל עבר והסביר את החגיגה הייחודית, אנסו פאטי בן ה-16 הרשים בבכורה, אביו: "כשקראו לו, הוא חשב שזו בדיחה"

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביצועיו של ילד הפלא של ברצלונה אנסו פאטי

למשחק הבית עם ריאל בטיס הגיעה אמש (ראשון) ברצלונה עם לא מעט חששות. רשימת הנעדרים בחלק הקדמי כללה את ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס וכל הלחץ היה על אנטואן גריזמן, הרכש הנוצץ שספג ביקורות על הצורה בה החל את העונה. ובכן, כעת כבר אף אחד לא יעז לבקר: הכוכב הצרפתי ענה על הציפיות עם צמד מצוין (41, 50) שסייע לאלופה לחזור מפיגור מוקדם, בדרך ל-2:5 גדול. מלבדו, גם קרלס פרס (56), ג'ורדי אלבה (60) וארתורו וידאל (77) השתתפו בחגיגה, ובדקה ה-78 זכו יושבי הקאמפ נואו לצפות בהיסטוריה. מהספסל קם אנסו פאטי, בן 16 ו-9 חודשים, והפך השני הכי צעיר בתולדות המועדון שזוכה לדקות משחק בקבוצה הבוגרת, והראשון מאז עונת 1941/42.

"אחרי ההפסד הקודם ידענו שעלינו לעבוד קשה יותר השבוע", סיכם גריזמן. "השער המוקדם העיר אותנו, שיחקנו מצוין והגענו להרבה הזדמנויות. אני מקווה שזה תמיד יהיה ככה. כששחקנים חשובים נעדרים, היתר צריכים לקחת צעד קדימה וכך היה. זה לא רק אני, אנחנו קבוצה ואני מודה לחברים שלי לקבוצה". על השער השני הנהדר שכבש אמר הצרפתי: "אני רואה את מסי באימונים ומנסה לחקות אותו". ומה באשר לחגיגות המיוחדות? "ראיתי מה שלברון ג'יימס עשה ואהבתי את זה".

בנוסף לתקשורת הספרדית, גם ארנסטו ואלוורדה החמיא לגריזמן: "זה היה יום חשוב עבורו, כולם חיכו לו והוא סיפק את התשובות. כל הקבוצה היתה טובה מאוד וכשהחלוצים שלנו נוגעים הרבה בכדור, יש לנו הרבה הזדמנויות לנצח. זה היה משחק מצוין. מסי עדיין לא מרגיש ממש בנוח ולא רצינו לסכן אותו ולבכך להחמיר את הפציעה שלו".

על ילד הפלא אנסו פאטי אמר המאמן: "יש לו הרבה איכויות וראינו ממנו דברים שיכולים לעזור לנו. יש לו ביטחון עצמי ומהירות ואם לא צריך להסתכל על הגיל של השחקנים המבוגרים, אז לא צריך להסתכל על הגיל גם של הצעירים. נדמה לי שהוא השחקן הכי צעיר לו הענקתי הופעת בכורה. הוא הפתיע את כולנו". הנער עצמו התקשה להסתיר את התרגשותו עם שריקת הסיום. "אני לא מאמין לזה, יש לי רק מילות תודה", אמר.

אביו של אנסו גם כן לא ידע את נפשו מרוב אושר. "עכשיו אני יכול למות, אנסו כבר ערך בכורה בברצלונה. הוא לא האמין, כשקראו לו לקבוצה הבוגרת הוא חשב שזו בדיחה".

ג'ורדי אלבה הוסיף: "כשאנחנו משחקים ככה, תמיד קשה מאוד לנצח אותנו. אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות. אבל אם אנחנו לא בעניינים, כל קבוצה יכולה לנצח אותנו. גריזמן? הוא השתלב מצוין ונותן לנו הרבה. כולנו משוכנעים שלאנסו פאטי יש עתיד מזהיר, אבל צריכים להיות סבלניים איתו. גם קרלס פרס היה מצוין".

מנגד, אקס ברצלונה מארק בארטרה היה הפעם בצד המפסיד. "הם דרסו אותנו כמו טרקטור", הודה. "אנחנו כועסים כי הובלנו, צריך להמשיך הלאה וללמוד מהטעויות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully