וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי בלילתי: "לא ניסיתי לכבוש, אבל אני שמח מאוד שזה נכנס"

מגן הפועל חיפה חגג אחרי ה-0:1 מול כפר סבא, סילבס: "השחקנים היו מזועזעים מהיכולת שלנו במחצית". חיים: "תיקו היה משקף"

אלי בלילתי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הודה שהשער שלו היה במזל. בלילתי/ברני ארדוב

הפועל חיפה פתחה הערב (ראשון) את עונת 2019/20 עם 0:1 קטן מול הפועל כפר סבא בחוץ משער עם הרבה מזל של אלי בלילתי בדקה ה-74.

מאמן חיפה חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "מחמאות לכפר סבא, היא קבוצה טובה שנראתה טוב מההתחלה. מהמחצית הראשונה יצאנו בשין ועין, היה משחק מחוף אל חוף, פתוח מדי עבורנו. עשינו שינויים במחצית ובמחצית השנייה זה נראה טוב יותר מבחינתנו. השתלטנו על המשחק והגענו למצבים. השער היה במזל, אבל כשמנסים ומגביהים והכול, אז הכדור נכנס. אני מאושר מאוד, ניצחון סופר קשה".

סילבס התייחס לעובדה שגילי ורמוט לא פתח בהרכב ואמר: "הכניסה שלו ושל לירן סרדל עשתה את השינוי. השחקנים הרגישו מזועזעים מאיך שנראינו במחצית ועשינו את השינויים בהתאם למה שחשבנו. הכי חשוב שכולם מחויבים להפועל חיפה ולהצלחה שלה". לקראת הדרבי אמר סילבס: "בוודאי שאני מאמין שאנחנו יכולים לנצח. ראיתי את מכבי חיפה שגם סבלה עד שניצחה את הפועל רעננה. לכל משחק יש את הסיפור שלו. נבוא מוכנים, ניתן פייט. אני בטוח שהפועל חיפה תיתן פייט, במיוחד עם הקהל הזה שתמך בנו נהדר היום".

בלילתי הודה אחרי המשחק: "לא ניסיתי להבקיע, אבל אני שמח שזה נכנס. אני עובד קשה, מדבר הרבה עם אבא. אני שמח שניצחנו ואנחנו מתכוננים לדרבי. הייתה קצת עייפות בגלל גביע הטוטו. חיים סילבס ויואב כץ מאמינים בי ואני רוצה להודות להם. אנחנו עובדים קשה וכבר מתכוננים למשחק הבא. לא חוויתי דרבי, נבוא מוכנים".

מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים אמר: "ללא ספק תחושת פספוס, אני מאוכזב. אני לא רוצה להיות קבוצה נחמדה. שיחקנו כדורגל כמו שאני אוהב, התקפי ועם הרבה שחקנים שמצטרפים. אני מאוכזב מאוד כי רציתי להתחיל עם ניצחון. אם נמשיך כך, גם ניקח נקודות במקומות אחרים. היינו עדיפים על הפועל חיפה ברוב שלבי המשחק, אחרי השער שלהם הם הגיעו לכמה מצבים. היינו ראויים ליותר ממה שהשגנו. תיקו היה משקף. חשוב שניקח מהמשחק היום את הדברים הטובים. אם נמשיך לשחק כך, יהיה להרבה קבוצות קשה נגדנו וננצח בהרבה משחקים".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
"היינו ראויים ליותר ממה שהשגנו". אופיר חיים/ברני ארדוב
אלי בלילתי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בלילתי אחרי המשחק/ברני ארדוב
אמרי וולשמן שחקן הפועל חיפה עם אלי בלילתי, גילי ורמוט, גיא משפתי. ברני ארדוב
שחקני חיפה חוגגים את הניצחון/ברני ארדוב
אמרי וולשמן שחקן הפועל חיפה עם פרנסיסקו ג'וניור. ברני ארדוב
אמרי וולשמן מברך את פרנסיסקו ג'וניור/ברני ארדוב
אלי בלילתי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
בלילתי חוגג עם דגל הפועל חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully