וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג ניצחה 1:2 את פרנקפורט ושמרה על מאזן מושלם

ורנר, שהאריך חוזה עד 2023, כבש את הראשון (10), פולסן הכפיל (80) ופסיינסיה הצליח רק לצמק (90). גם וולפסבורג מושלמת אחרי 0:3 על הרטה

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

בווידאו: פיליפה קוטיניו בבאיירן מינכן

המחזור השני בבונדסליגה יינעל הערב (שני), ובמשחק הראשון של יום המשחקים ר.ב. לייפציג הרשימה וניצחה בביתה 1:2 את איינטרכט פרנקפורט כדי לשמור על מאזן מושלם. המחזור נסגר עם 0:3 גדול של וולפסבורג מול הרטה ברלין.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם טימו ורנר. GettyImages
האריך חוזה וכבש. טימו ורנר חוגג עם החברים/GettyImages

ר.ב. לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 1:2

מספר שעות לפני המשחק, לייפציג הודיעה על הארכת חוזהו של הכוכב הגדול טימו ורנר שחתם על חוזה חדש עד 2023. במשחק עצמו הוא מצא את הרשת כבר כעבור עשר דקות, והעלה את המארחים ליתרון מוקדם עם שערו השני העונה. לייפציג נראתה פשוט נהדר, וניכר היה שהיא גדולה על האורחים מפרנקפורט. היתרון הוכפל בדקה ה-80 כשאמיל פורסברג מצא את יוסוף פולסן, ושיתוף הפעולה הסקנדינבי הסתיים עם שער נהדר של הדני שקבע 0:2. גונסאלו פסיינסיה עוד הספיק לצמק (90), אבל זה היה מאוחר מדי עבור האורחים שירדו למקום העשירי בטבלה. לייפציג שמרה על מאזן מושלם ועלתה למקום השלישי בטבלה.

שחקני וולפסבורג חוגגים. AP
שחקני וולפסבורג חוגגים/AP

הרטה ברלין - וולפסבורג 3:0

הזאבים כבשו שלושה שערים והשיגו שלוש נקודות, ששמרו בשבילם על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. השער הראשון הגיע כבר בדקה התשיעית אחרי שקארים רקיק ביצע עבירה ברחבה. ווט וחהורסט בעט פנימה מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. השער השני היה בדקה ה-82 אחרי שאדמיר מחמדי מצא את יוסיפ ברקאלו. הכישרון הקרואטי הגדול בן ה-21 עבר בקלות את השומר שלו ובעט לפינה נהדר כדי לקבוע 0:2. ז'רום רוסיון קבע את תוצאת המשחק עם שער נהדר בדקה ה-91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully