וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כליבאת עם שער מרהיב בבכורה, הפועל ראשון לציון ניצחה 0:2 בטדי

הרכש הטרי נכנס בדקה ה-67 ואחרי שתי דקות ירה מהאוויר אל החיבורים, לפני שסחט פנדל שמיקו ממן ניצל מול האקסית. 1:1 להפועל פתח תקוה בעפולה

צילום: רוני כנפו

בווידאו: איציק קורנפיין מסביר מדוע הסיר מועמדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות

אחרי פתיחת העונה הסוערת שכללה 17 שערים ודרמת ענק במושבה ביום חמישי, המחזור הראשון בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם עוד שלושה משחקים שסיפקו ארבעה שערים בלבד. החוגגת הגדולה הייתה הפועל ראשון לציון, שקיבלה שער בכורה מרהיב ממוחמד כליבאת וניצחה 0:2 בטדי את הפועל קטמון, שלושה ימים לפני דרבי הלוזונים מול מכבי פתח תקוה. הפועל פתח תקוה איבדה יתרון ב-1:1 מול הפועל עפולה. הפועל אשקלון קיזזה נקודה ראשונה מהמינוס עם 0:0 ביתי מול הפועל רמת גן.

שחקן בני סכנין, מוחמד כליבאת. קובי אליהו
בכורה מושלמת. מוחמד כליבאת/קובי אליהו

הפועל קטמון - הפועל ראשון לציון 2:0

איזו בכורה מושלמת למוחמד כליבאת. אחד המצטרפים האחרונים במסע ההתחמשות המהיר שביצע עמוס לוזון, נזקק לשתי דקות בלבד כדי לספק כבר במחזור הראשון מועמד לשער העונה. כליבאת נכנס בדקה ה-67, ובדקה ה-69 כבר הפציץ מהאוויר לחיבורים של אדבאיו אדליי, שוערה הצעיר של הפועל קטמון. הירושלמים פספסו הזדמנות גדולה להשוות מיד לאחר מכן ולא הצליחו לשחזר את פתיחת העונה הקודמת, שהייתה היחידה אותה החלו עם ניצחון. ראשון לציון עוד הכפילה את יתרונה בדקה ה-90, כשכליבאת הוכשל ברחבה על ידי אדליי ומיקו ממן כבש בפנדל לרשת האקסית, אותה הכניע גם בגביע הטוטו. האורחת תגיע מעודדת ליום חמישי, לדרבי המשפחתי מול מכבי פתח תקוה.

אמאדו סוקונה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
הפועל פתח תקוה מחכה לחזרתו. אמאדו סוקונה/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה 1:1

למרות חסרונו של החלוץ המוביל אמאדו סוקונה, שסובל מפציעה וגם טס לצרפת כדי להתחתן, המלאבסים הצליחו לכבוש במשחק החוץ בעפולה, אבל לא ידעו לשמור על התוצאה ונאלצו לחזור הביתה עם נקודה בלבד. מי שכבש עבור הפועל פתח תקוה היה בן לוי, מחליפו של סוקונה, שבעט מהאוויר אל הרשת בדקה ה-31, אחרי הרמה של יוסף עוואדי מצד ימין. פליקס נעים, שנאלץ להתמודד עם שחרורם של חמשת שחקני הרכש שלו, לפחות קיבל בחזרה את יובל שוואט, ששב הביתה אחרי עונה של פציעה קשה בנצרת עילית וניצל בלגן ברחבת האורחת כדי להשוות בדקה ה-83.

ליאור חדריאן שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
שמר על שער נקי עבור אשקלון. ליאור חדריאן/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - הפועל רמת גן 0:0

הבכורה של מוטי איוניר הסתיימה עם נקודה ביתית שהורידה את המינוס לשמונה נקודות. הליך הפירוק חייב את הפועל אשקלון לבנות קבוצה כמעט מחדש, אבל לפחות ליאור חדריאן נשאר ושמר על רשת נקייה. ציון צמח לא הצליח לכבוש במשחק החזרה שלו לקבוצה, כשמנגד התקשתה הפועל רמת גן בהיעדרם של ג'וד נוורו וירדן אבוחצירה הפצועים, והיא תחפש את שער הבכורה שלה מול הפועל אום אל פאחם ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully