וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידיה רפפורט תובע את רביב לימונד: "חצה קו אדום בהתבטאויותיו הזדוניות"

25.8.2019 / 10:51

נציג הבעלים של הפועל תל אביב דורש חצי מיליון שקל מהקפטן לשעבר, שתקף אותו בראיונות אחרי שעזב את הקבוצה: "מקווה שהתביעה תשפר את תרבות השיח בספורט"

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סערת העזיבה של רביב לימונד לא מרפה מהפועל תל אביב. הבוקר (ראשון) התברר שנציג הבעלים של האדומים ידידיה רפפורט הגיש תביעת לשון הרע בגובה חצי מיליון נגד הקפטן לשעבר, שעזב את הקבוצה בטריקת דלת ומאז הספיק לתקוף את ראשי המועדון בכמה ראיונות.

עו"ד איציק אבישר, שמייצג את רפפורט בתביעה, טען ש"לימונד חצה קו אדום בהתבטאויותיו הזדוניות. האמירות פוגעות בשמו הטוב והן במוניטין המשובח של עסקיו. מאמין שתביעה ייחודית זו תשפר את תרבות השיח בספורט בכלל ובכדורסל בפרט".

רביב לימונד הפועל תל אביב. שלומי גבאי
הפרשיה הולכת ומסתבכת. לימונד/שלומי גבאי

לימונד, שהספיק לחתום בעירוני נס ציונה מאז העזיבה, טען שראשי הפועל תל אביב רימו אותו. בראיון לערוץ הספורט אמר: "הרגשתי שאני אסיים את הקריירה בהפועל תל אביב. זה מה שנאמר לי. בכל פעם שהיינו מאריכים חוזה, ידידיה היה אומר שכל עוד הוא בהפועל, אני אסיים פה את הקריירה. שבוע אחרי שהודחנו מהפלייאוף הם זימנו אותי לשיחה בשמונה בבוקר. שאלתי את ידידיה אם זה דרמטי. הוא ענה 'בעיני המתבונן'. בשיחה רמי כהן אומר לי בלקוניות 'תשמע, ביבו', באיזה מבט כזה חצי מחייך, חצי מתפתל, 'החלטנו לשנות כיוון, אתה לא בתכניות שלנו'. הייתי המום. חשבתי הולכים לדבר איתי על השנה הבאה, אולי על תפקיד אחר, אולי, רחמנא לצלן, להוריד בכסף.

"אני לא יודע, אבל לא ראיתי את זה מגיע. אמרתי להם 'אוקיי, אני מופתע, עשיתם את זה בעבר ללא מעט שחקנים. מצד שני, אתה (אני פונה לידידיה) הבטחת לי כל הזמן שאני אסיים את הקריירה פה. אמרת כל עוד אני פה בהפועל תל אביב, אתה תסיים'. הוא אומר לי 'לפחות מישהו מאמין לי'. הוא שיקר לי. הוא אומר לי שזה ביזנס, אבל בשבילי הפועל ת"א לא הייתה ביזנס. הפועל ת"א היא הבית, תמיד. תמיד יהיה לי מקום בלב להפועל תל אביב".

בנוסף אמר על רפפורט: "הוא הסיבה שארז אדלשטיין לא בהפועל תל אביב. אני יודע את זה בוודאות. הוא אמר 'או אני או הוא'. הוא מביא 400 אלף שקל בשנה והעדיפו את ה-400 אלף שקל האלה מאשר לשמור מאמן שעשה את הקבוצה".

כמו כן, בראיון לספורט הארץ, האשים לימונד את רפפורט ב"נוכלות" ואמר שהוא "מקווה שהמקרה שלי יראה את ההתנהלות הפושעת של העומדים בראש המערכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully