וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "חאתם הוא כמו התינוק שלי, אני מנסה להדריך אותו"

שחקן סלטיק התייחס לחבר החדש שלו וגם דיבר על העמדה החדשה כבלם: "אני משחק בעמדה הזו גם בנבחרת. שיחקתי מול חלוצים גדולים כמו לבנדובסקי והרגשתי טוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי עונה מתסכלת שבה הוא היה בעיקר פצוע, ניר ביטון פותח עונה חדשה בסלטיק, והפעם יש לו גם חבר ישראלי. זאת לאחר שחאתם עבד אלחמיד הצטרף הקיץ מאשדוד. ביטון התראיין לאתר הרשמי לקראת משחק הקבוצה היום מול הארטס במסגרת המחזור השלישי.

ביטון התייחס לחזרה שלו לכר הדשא ואמר: "זה תמיד טוב לחזור לדשא, כיף לשחק בכל שבוע. הרגליים שלי מרגישות את זה עכשיו. כשאתה מחלים מפציעה קשה, אתה לא חושב יותר מדי על המשחקים הגדולים שאתה תשחק בהם בעתיד, אתה מתמקד רק בהחלמה מהפציעה ורק בלחזור לדשא. ברור שתמיד המטרה היא לשחק במשחקים הגדולים כמו גמר גביע ומשחקי הכרעה בליגה, אבל כשאתה פצוע אתה חושב גם על משחקים פחות זוהרים. העיקר לשחק".

שחקן סלטיק ניר ביטון. GettyImages
"אני כמו האבא של אלחמיד". ניר ביטון/GettyImages

על חאתם החבר החדש שלו בסלטיק: "הוא כמו התינוק שלי עכשיו, אני כמו אבא שלו. אני כאן שש שנים, ואני מנסה להדריך אותו, אני מנסה לעזור לו בכל מיני דרכים. עבורו, זה טוב שיש לו מישהו שהוא מכיר פה. הוא כבר הראה את האיכויות שלו במשחקים שהוא שיחק עד עכשיו".

ביטון, שעשה הסבה מעמדת הקשר האחורי לעמדת הבלם, התייחס לתפקוד החדש שלו ואמר: "הראייה שלי היא שאם אתה שחקן טוב, אתה יכול להתאים את עצמך לכל מיני עמדות. לשחק בלם זה לא משהו שזר לי יותר. שיחקתי בלם בנבחרת ישראל נגד כמה מהחלוצים הטובים בעולם, למשל מול רוברט לבנדובסקי, והרגשתי טוב. לא משנה באיזו עמדה אשחק, תמיד אנסה לתת את הכי טוב שלי".

ביטון, שלא שותף ב-0:2 על סולנה באירופה ביום חמישי, יקווה לחזור להרכב הערב מול הארטס אחרי ששיחק 90 דקות בשני משחקי הליגה עד כה. חאתם עבד אלחמיד עדיין מחלים מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully