וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלקאי ריצ'רדסון: "לפעמים דברים קורים, רוצה לעשות את המיטב עם חולון"

24.8.2019 / 21:53

הגארד שנבחר במקום ה-22 בדראפט 2016 נחת בישראל והצטרף להפועל חולון: "יש לי את ההזדמנות להראות את המשחק שלי. שמעתי על המועדון ועל הקהל המדהים שדוחף את הקבוצה"

צילום: דודו אלקלעי

בווידאו: אוהדי הפועל חולון מקבלים את מרכוס פוסטר

אחד השחקנים המעניינים שחתמו הקיץ בליגת העל הוא מלקאי ריצ'רדסון. הגארד החדש של הפועל חולון נחת היום (שבת) בישראל, יעבור מחר את הבדיקות הרפואיות ויחבור לאימוני הקבוצה.

"שמעתי שהליגה הישראלית תחרותית מאוד עם הרבה קבוצות נהדרות", אמר ריצ'רדסון לאחר נחיתתו וענה על השאלה כיצד הגיע לחולון אחרי שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט רק לפני שלוש שנים: "לפעמים דברים קורים במהלך העונה. אני חושב שההגעה שלי לכאן הייתה בחירה טובה בשבילי כי יש לי את ההזדמנות להראות את המשחק שלי".

מלקאי ריצ'רדסון שחקן הפועל חולון. אתר רשמי הפועל חולון, אתר רשמי
כסף הוא לא פקטור. מלקאי ריצ'רדסון/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חולון

על הציפיות שלו מהעונה הקרובה הוא הוסיף: "אני רוצה לעשות את העונה הכי מוצלחת עם חולון, להסתכל קדימה ולעשות את המיטב, כסף הוא לא פקטור מבחינתי, אני אוהב כדורסל וזאת המוטיבציה שלי. שמעתי על המועדון ועל הקהל המדהים שדוחף את הקבוצה ורוצה לזכות בתארים ואני לא יכול לחכות".

ריצ'רדסון (23, 1.98) נבחר במקום ה-22 של דראפט 2016 על ידי סקרמנטו אחרי עונה אחת בלבד במכללת סירקיוז. לאחר עונה וחצי בקינגס נשלח בטרייד לטורונטו, כשאשתקד רשם 22 משחקים במדי הראפטורס, לפני שנשלח לליגת הפיתוח. בסך הכל רשם 70 משחקים ו-2.8 נקודות לערב בליגה הטובה בעולם, בשקבוצת ליגת הפיתוח של טורונטו העמיד ממוצעים של 20.8 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully