וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוואט: "מתסכל, היינו ראויים לניצחון". אורי גוטמן: "לוקח רק את הנקודה"

מאמן מ.ס. אשדוד היה מאוכזב מה-1:1 מול הפועל חדרה: "החמצנו הזדמנות פז". מאמן המארחת מחכה לחיזוק: "מקווה שזה יקרה השבוע"

הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד צברו את הנקודה הראשונה שלהן לעונת 2019/20 בליגת העל, כשנפרדו ביניהן ב-1:1 במחזור הפתיחה. האורחת הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק והוליכה משער של שלומי אזולאי בדקה ה-30, אבל לוסיו שכבש שלושה שערים לרשת האקסית בעונה הקודמת, המשיך במסורת שלו ונגח את השוויון בדקה ה-60.

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. שלומי גבאי
"הלכנו על כל הקופה". רוני אוואט/שלומי גבאי

רוני אוואט, מאמנה של מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "למעט רבע השעה של פתיחת המחצית השנייה, היינו דומיננטיים וראויים לניצחון. לצערי החמצנו הזדמנות פז וזה מתסכל. עשינו שלושה חילופים התקפיים שהכניסו אנרגיות. רצינו, השתדלנו ועשינו את כל המאמצים. הלכנו על כל הקופה ולצערי זה לא הספיק. מוקדם לחשוב מה אתה מאבד ומה אתה מרוויח. במשחק הספציפי הזה אני מרגיש שהיינו צריכים לצאת עם יותר מנקודה. היו כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת ונשים עליהם דגש באימוני השבוע".

אורי גוטמן, מאמן הפועל חדרה שעמד לראשונה על הקווים בליגת העל, אמר: "התחושות מעורבות. זה לא היה משחק הכי טוב שלנו, אבל אנחנו רוצים לאסוף נקודות וצריך לדעת לקחת נקודה גם במשחק כזה. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. בן יוספי הכניס אנרגיות. באופן כללי, מהמשחק הזה אפשר לקחת רק את הנקודה. אני מקווה שנצליח לחזק את הקבוצה השבוע ונמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully