וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד ערך בכורה בצ'רלטון, שון וייסמן עם בישול

החלוץ נכנס בדקה ה-46 והיה שותף ל-0:1 על ברנטפורד שהציב את קבוצתו במקום השני בליגת המשנה. וייסמן הכין את האחרון ב-2:5 של וולפסברגר על אלטאך

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביברס נאתכו בפרטיזן בלגרד

תומר חמד ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה שלו במדי צ'רלטון, כשנכנס עם פתיחת המחצית השנייה בניצחון הביתי 0:1 על ברנטפורד. קונור גלאגר כבש את השער המכריע בדקה ה-41 והעולה החדשה במקום השני עם 11 נקודות ועדיין ללא הפסד אחרי חמישה מחזורים בליגת המשנה. בירם כיאל עדיין לא כשיר למשחק ולא נכלל בסגל.

* שון וייסמן לא כבש הפעם במדי וולפסברגר, אבל בישל בדקה ה-74 את השער האחרון לאנדרסון ניאנגבו ב-2:5 הביתי על ריינדורף אלטאך. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-84 והוא עדיין בראש טבלת המבקיעים בליגה האוסטרית עם שבעה שערים.

* אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן, שאיבדה נקודות ביתיות בעקבות ספיגה דרמטית בדקה ה-94 ב-2:2 מול סט. ג'ונסטון. השוער הישראלי ראה כרטיס צהוב בדקה ה-49 בגלל עבירה על סף הרחבה וספג שער בדקה ה-68, אבל דקה לאחר מכן פלוריאן קאמברי החזיר להיבס את היתרון שהחזיק מעמד כאמור עד לנגיחה של ג'ייסון קר בתוספת הזמן.

* אמיר עגייב פתח בהרכב סומגאיט, שהובסה 3:0 בביתה על ידי סבאיל במחזור השני בליגה האזרית, אחרי ניצחון במשחק הראשון.

* חן עזרא ערך את הופעת הבכורה במדי אומוניה ניקוסיה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-83 בניצחון החוץ 0:2 על דוקסה. מאט דרבישייר האנגלי (25) ואריק בותיאק הצרפתי (61) כבשו לזכות אומוניה.

* עומרי בן הרוש ישב על ספסל לוקרן שהביסה 0:4 את הייסט בגביע הבלגי.

תומר חמד שחקן צ'רלטון. אתר צ'רלטון, אתר רשמי
הגיע לקבוצת צמרת. תומר חמד/אתר רשמי, אתר צ'רלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully