וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט לוקט נחת: "מצפה לעונה נהדרת עם הפועל ירושלים"

הזר החדש של האדומים הגיע לישראל ופנה לאוהדים: "אני לא יכול לחכות לפגוש אתכם ולשחק עבורכם העונה". גם מינדאוגאס קופשאס נחת

מתוך יוטיוב

בווידאו: טרנט לוקט מספק את דאנק השנה בגרמניה ב-2015

שחקניה הזרים של הפועל ירושלים החלו להגיע לישראל, כשראשוני הנוחתים הערב (שישי) היו הסנטר הליטאי מינדאוגאס קופשאס והגארד-פורוורד האמריקאי טרנט לוקט. עם נחיתתו בנתב"ג פנה לוקט לאוהדים דרך חשבון הטוויטר של המועדון ואמר: "שלום אוהדי הפועל, אני כל כך שמח להיות כאן. אני לא יכול לחכות לפגוש אתכם ולשחק עבורכם העונה. אני מצפה שתהיה לנו עונה נהדרת".

מחר צפויים לנחות בארץ גם אייזיאה קאזינס וסולימאן בריימו שהצטרפו לקבוצה בקיץ וכן ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס וג'יימס פלדין - שלושת הזרים שממשיכים לעונה נוספת בסגל של עודד קטש.

ללוקט, גארד/פורוורד אמריקאי בן 28 (1.96 מ'), יש ניסיון ממושך במעמדי הביניים של הכדורסל האירופי, לאחר שהשלים את קריירת המכללות שלו באריזונה סטייט ומארקט. בחמש העונות האחרונות הוא נע בין בראונשוויג מגרמניה, טרנטו מאיטליה, סביליה מספרד ואוניקס קאזאן מרוסיה, שבשורותיה הופיע בשנתיים החולפות. בקאזאן תרם 7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-20.9 דקות בעונתו השלישית ביורוקאפ, ו-6.4 לצד 3.2 בהתאמה ב-21.2 דקות בליגת ה-VTB.

קופשאס (28, 2.16) שיחק בעונה החולפת בליטקאבליס, אותה פגשה ירושלים בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. בעונה האחרונה בליטא העמיד קופשאס ממוצעים של 9 נקודות, 4.8 ריבאונדים ואסיסט למשחק ב-18 דקות בליגה הליטאית. בליגת האלופות קלע הסנטר 8.7 נקודות ולקח 4.4 ריבאונדים ב-16 דקות בלבד על המגרש. במפגש בעונה שעברה מול הפועל ירושלים בארנה קלע קופשאס 17 נקודות ולקח 10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully