וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ניצחונות לסרביה, גרמניה וטורקיה

הסרבים גברו על איטליה 65:71, למרות שזו צימקה את הפער משמעותית ברבע הרביעי, מאודו לו נפצע בשורות הגרמנים בניצחון על טוניסיה ובספק לאליפות העולם. טורקיה גברה על פורטו ריקו

עריכת וידאו: מתן חדד

אליפות העולם בכדורסל מתקרב והנבחרות השונות מתכוננות לאתגר. בשלושה משחקי הכנה שהתרחשו היום (שישי) ניצחה גרמניה את טוניסיה, טורקיה גברה על פורטו ריקו, ובמשחק המסקרן ביותר ניצחה סרביה את איטליה.

סרביה - איטליה: 65:71

משחק ההכנה שהפגיש שתי נבחרות שיפגשו שוב בשלב הבתים של המונדובאסקט. עד לדקות הסיום היה נראה שהאיטלקים יכולים ואף יחזרו למשחק ויהפכו את התוצאה, אך הסרבים הצליחו לשמור על היתרון שצברו ויצאו כאשר ידם על העליונה. דנילו גלינארי ולואיג'י דאטומה חזרו אמנם לשחק, אך זה לא הספיק לאיטלקים.

טורקיה - פורטו ריקו: 64:72

לנבחרת הטורקית לא היה קל, במשחק שעל הנייר היתה אמורה לנצח בקלות. צ'די אוסמן היה הקלע המוביל עבור הנבחרת המנצחת, וקלע במשחק 12 נקודות בעוד ייג'יט ארסלאן הוסיף עוד 10 נקודות. מליח מחמוטנגלו הוסיף עוד 9 נקודות. כעת יפגשו הטורקים את המנצחת בהתמודדות שבין ונצואלה לסנגל.

דניס שרודר שחקן נבחרת גרמניה כדורסל. GettyImages
בלתי מנוצחים עד כה. דניס שרודר. צילום: GettyImages)/GettyImages

גרמניה - טוניסיה: 70:89

גרמניה היתה גדולה על הנבחרת הטוניסאית הצנועה ורשמה משחק סולידי כאשר אנראס אובסט קלע 17 נקודות, מקסי קלבר הוסיף 15 נקודות, ודניס שרודר צבר 14 נקודות. בשורות הנבחרת המפסידה רשם סלאח מג'רי שיא קריירה של 30 נקודות אליהם הוסיף 13 כדורים חוזרים.

למרות שניצחה ושטרם הפסידה במשחקי ההכנה שלה, בגרמניה מודאגים מאחר שמאודו לו נפצע ברבע השני ויצא מן המשחק במה שנראה כפציעה בקרסולו. בנבחרת הגרמנית מקווים שיהיה כשיר לפתיחת האליפות בסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully