וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס במשחק הפרישה: "תודה לכדורגל שעשה אותי כה מאושר"

החלוץ הספרדי בן ה-35 השאיר מכתב בכתב ידו על הכיסאות באצטדיון של סגאן טוסו: "אני לא מאמין למה שחוויתי. מקווה שנהניתם ממני"

בווידאו: פרננדו טורס בהודעת הפרישה

פרננדו טורס שיחק היום (שישי) בפעם האחרונה בהחלט בקריירה המקצוענית שלו, כשתלה את הנעליים במשחק ביתי של סגאן טוסו היפנית. החברים אנדרס אינייסטה (שגם כבש ונפצע) ודויד וייה לא ריחמו וקבוצתם ויסל קובה הביסה את טורס וחבריו 1:6, אבל החלוץ בן ה-35 נותר במוקד.

את הפרידה שלו ערך טורס באופן סנטימנטלי, עם מכתב בכתב ידו שהונח על כל מושב באצטדיון. "כשהייתי בן 5, התחלתי לשחק כדורגל כתחביב עם אחי", כתב החלוץ הפורש. "30 שנה אחרי, אני עורך את המשחק האחרון שלי כמקצוען. היום אני מביט לאחור ולא מאמין לכל מה שחוויתי. הייתי בר מזל להשיג את כל התארים החשובים בעולם ולשחק עבור המועדונים הכי גדולים ובנבחרת ספרד המצליחה. חוויתי התרגשויות גדולות והרבה שמחה. אני רוצה להודות לכדורגל שעשה אותי כה מאושר.

"אני לא רוצה לשכוח את החלק הכי אותנטי של הכדורגל, שעושה את הספורט הזה כל כך נפלא, וזה האוהדים. תודה לכל אוהד של הקבוצות בהן שיחקתי על האהבה, העידוד והכבוד כלפיי. גם לאוהדי היריבות שהפכו אותי לשחקן טוב יותר. אני מקווה שנהניתם ממני ואולי גם נתתי לכם השראה בצורה מסוימת. אף פעם אל תפסיקו לרדוף אחרי החלומות שלכם. היה תענוג. תודה כדורגל, תודה לתחביב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully