וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע השלימו עם ההפסד: "פיינורד ברמה אחרת, הפערים עצומים"

23.8.2019 / 8:15

בהפועל באר שבע השלימו עם ההפסד 3:0 בהולנד במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף הליגה האירופית. מרבית השחקנים הרגישו פערים גדולים, אחד מהם אמר: "זה מועדון פאר ברמה של ליגת אלופות"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של בית"ר ירושלים לקראת הפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע מרגישים שרק נס ספורטיבי יסייע לקבוצה לעבור את פיינורד בפלייאוף הליגה האירופית

- מרבית השחקנים דיברו על פערים גדולים מדי: "נפלנו על מועדון פאר ברמה של קבוצת ליגת אלופות"

- הקבוצה תחזור היום לארץ ותתחיל בהכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי ביום ראשון

אחרי ההפסד אתמול (חמישי) 3:0 במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, ישנה השלמה בהפועל באר שבע עם התחושה שרק נס ספורטיבי יכול לסייע לקבוצה לעבור את פיינורד ההולנדית בגומלין ביום חמישי הבא בטרנר. מרבית השחקנים סיימו אמש את המשחק בהולנד בהרגשה שהפערים בין הקבוצות כל כך גדולים, עד שאין בכלל אפילו סיכוי לחלום על ניצחון גבוה בגומלין. "הם רמה אחרת", אמרו שחקנים אמש. "נפלנו על מועדון פאר ברמה של קבוצת ליגת אלופות. בנוסף לכך לא מדובר בהפועל באר שבע של לפני שנתיים, ולכן הפערים עצומים".

ברק בכר הפועל באר שבע. דני מרון
ועכשיו צריך להתרכז בליגה. ברק בכר/דני מרון

למרות תחושת ההשלמה עם איכות היריבה, בבאר שבע הודו אמש כי היו צריכים להוציא קצת יותר ובמיוחד להבקיע שער אחד שהיה יכול להפיח תקוות. "יצאנו למתפרצות טובות אבל לא ידענו להבקיע. היו מספיק מצבים כדי להבקיע שער אחד, אבל הסיום מול השער לא היה מספיק איכותי", אמרו בקבוצה. "שער חוץ אחד היה נותן טעם לגומלין וחבל שלא ניצלנו אפילו הזדמנות אחת".

בבאר שבע יחזרו היום לארץ ויקוו לא לגרור את הנסיעה לרוטרדם לטדי ביום ראשון, במחזור הפתיחה של ליגת העל. המאמן ברק בכר לא רצה לספק אליבי לשחקנים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ולכן אמר כבר אמש שקבוצתו רוצה כבר לעלות לטדי. "צריך לנסוע למחזור הראשון ולקחת שלוש נקודות", אמרו אמש במועדון. "החוכמה היא לקום עכשיו מהתבוסה הזו, בטח שאחרי שהתפרקנו בטדי לפני שבוע בגביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully