וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: קאם ניוטון נפצע בהפסד קרוליינה בניו אינגלנד

הקוורטרבק נפגע ברגלו כבר ברבע הראשון ב-10:3 ועזב את פוקסבורו עם מגף מיוחד. תקרית ביזארית בקנדה הובילה לקיצור המגרש ל-80 יארד במפגש בין אוקלנד לגרין ביי

השבוע השלשיי של משחקי ההכנה ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך והחדשות הגדולות הגיעו מפוקסבורו, אך אלה לא היו הופעת הבכורה של טום בריידי העונה במדי האלופה, אלא קאם ניוטון, שכבר ברבע הראשון נפצע ברגלו אחרי שספג סאק שני במשחק.

הקוורטרבק של קרוליינה, שהפסידה 10:3 לניו אינגלנד, ירד לספסל בכאבים ואחרי טיפול, המשיך לחדר ההלבשה. הוא עזב את האצטדיון עם מגף מיוחד וכעת הפנת'רס יתפללו שלא מדובר במשהו חמור. בריידי מצדו מסר 8 מ-12 ל-75 יארד ומחליפו, ג'ארט סטידהאם, המשיך את הפריסיזן הטוב שלו עם 15 מ-19 ל-134 יארד. אגב, הסייפטי של הפאטס, פטריק צ'אנג, יואשם בשבוע הבא בהחזקת קוקאין.

הרגע הביזארי של הלילה הגיעה ממניטובה, קנדה, שם נפגשו אוקלנד וגרין ביי למשחק שהסתיים ב-21:22 לריידרס. בשל בעיות באנדזון בשני הצדדים של המגרש, עליו משוחק פוטבול קנדי לרוב, הוא קוצר ל-80 יארד בלבד לטובת המפגש בין קבוצות ה-NFL. זה הספיק לשתיהן די להעניק מנוחה לכל הכוכבים.

בולטימור ניצחה 15:26 בפילדלפיה עם הופעה טובה של טרייס מקסורלי, שמסר 203 יארד וצמד טאצ'דאונים ורץ לעוד אחד. הרוקי דוויין האסקינס מסר ל-74 יארד ב-7:19 של וושינגטון באטלנטה, מאט ריאן סיים עם 74 יארד משלו.

דניאל ג'ונס סיפק 141 יארד ב-23:25 של ניו יורק ג'איינטס בסינסינטי. 126 יארד וטאצ'דאון של ריאן פיצפטריק הובילו את מיאמי ל-7:22 על ג'קסונוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully