וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מאכזב, היינו רכים מאוד". יאפ סטאם: "באר שבע לא קבוצה רעה"

22.8.2019 / 22:56

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב אחרי ה-3:0 לפיינורד והוסיף: "אני שמח שיש משחק נוסף כבר בראשון". קבהא: "לא ישפיע עלינו בליגה". מאמן פיינורד: "נצטרך להיות זהירים בגומלין"

ברק בכר הפועל באר שבע. דני מרון
"זה טוב שיש משחק נוסף בעוד שלושה ימים, מבחינתי לשחק אותו מחר". בכר/דני מרון

הפועל באר שבע הפסידה הערב (חמישי) 3:0 לפיינורד במשחק הראשון של שלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית. שער של סאם לארסון (33) וצמד של לירוי פר (56 ו-78) קבעו שהקבוצה של ברק בכר זקוקה לניצחון בהפרש של ארבעה שערים בבית כדי לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית, מה שנראה כמו פנטזיה שמנותקת מהמציאות.

מאמן באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "משחק מאכזב, בטח לאור התוצאה, אבל גם במשחק עצמו. פיינורד שלטה בצורה מוחלטת. הייתה תחושה שיכולנו להוציא יותר כי הגענו לשניים או שלושה מצבים של 100% ויכולנו להעביר את ההכרעה לטרנר. עכשיו זה יהיה מאוד מאוד קשה. מאכזב. לפני שספגנו היה לנו מצב של 100% ואם היינו כובשים הכול היה אחרת. הגענו למצבים, אבל היינו רכים מאוד ובסופו של דבר האיכות של פיינורד היא זו שהכריעה. אנחנו לא הבאנו מספיק איכות לחלק ההתקפי וזה מה שהכריע את המשחק".

בכר המשיך ואמר: "אנחנו לא יכולים לזלזל באף קבוצה, בטח לא בפיינורד. באנו אליהם הכי מוכנים שיש, למרות זאת לא הצלחנו לנצל את נקודות התורפה שלהם. יש להם שחקנים באיכות הכי גבוהה באירופה והם הענישו אותנו". על מיגל ויטור: "הוא עשה אימון מלא אתמול, היום התכווצו לו קצת השרירים לקראת הסוף והחלטנו להוציא אותו כדי לשמור עליו. זהו, הוא אמור להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון". לקראת בית"ר ירושלים אמר בכר: "זה מצוין שאחרי הפסד כזה יש רק שלושה ימים כי אפשר לבוא ולתקן. יהיה משחק קשה מאוד מול בית"ר בטדי, אני שמח שיש משחק בעוד שלושה ימים, מבחינתי שיהיה כבר מחר".

סאם לארסון שחקן פיינורד מול מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. GettyImages
"כל עוד יש סיכוי, נעשה את המקסימום". קבהא מול לארסון/GettyImages

מרואן קבהא הוסיף: "כל עוד יש סיכוי, אנחנו נעשה את המקסימום שלנו. התוצאה מאכזבת מבחינתנו, רצינו להעביר את ההכרעה הביתה. עכשיו יהיה קשה יותר, אבל אני תמיד מאמין שאפשר לעשות את זה מול הקהל שלנו. אני מקווה שניתן משחק טוב יותר ואלוהים גדול. היו לנו מצבים ולא ניצלנו אותם, היו לנו הזדמנויות. הם שלטו ברוב המשחק, אבל היו לנו מצבים וזה ההבדל.

"הם הגיעו למצבים וכבשו שלושה שערים והתוצאה מאכזבת, אבל אפשר לקחת את הדברים הטובים ולהביא אותם ליום ראשון. אנחנו לא חושבים על כדור שלג, גביע הטוטו זה משהו אחר. ההפסד פה מאכזב, אבל זה לא אמור להשפיע עלינו לתחילת הליגה. זה טוב שיש לנו משחק מול בית"ר כבר ביום ראשון כי לא יהיה לנו זמן לחשוב על ההפסד היום".

יאפ סטאם, מאמנה של פיינורד, אמר בסיום: "הפועל באר שבע לא קבוצה רעה. לקראת הסיום יכולתם לראות שהם רצו לשחק כדורגל. יצרנו הרבה מצבים וחשוב מאוד שניצלנו שלושה מהם. זו מקדמה גדולה, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. שיחקתי במשחקים שספגתי שלושה שערים בשש דקות. אסור להקל ראש, נצטרך להיות זהירים. הם יבואו לתקוף אותנו, יש להם איכויות ונצטרך להיות מוכנים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully