וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף הליגה האירופית: ביברס נאתכו ערך בכורה במדי פרטיזן בלגרד

הקשר נכנס בדקה ה-73 במקום סומא שכבש ב-1:2 על מולדה. 75 דקות לרפאלוב ב-1:1 של אנטוורפן אצל אלקמאר, תיקו גם ללודוגורץ

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביברס נאתכו בפרטיזן בלגרד

נציגה ישראלית ככל הנראה לא תהיה לנו גם העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל אולי כמה שחקנים תוצרת כחול-לבן יעשו את זה.

* ביברס נאתכו ערך הערב (חמישי) את הופעת הבכורה שלו במדי פרטיזן בלגרד, שניצחה 1:2 את מולדה הנורבגית במשחק הביתי. סיידובה סומא, אקס מכבי חיפה, פתח והשווה ל-1:1 עם שער יפה בסיבוב בדקה ה-45, כשזוראן טושיץ' השלים מהפך בדקה ה-84. נאתכו נכנס במקום סומא בדקה ה-73.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן, שהשיגה 1:1 בהולנד מול אלקמאר ותוכל להעפיל לשלב הבתים אפילו עם 0:0 בגומלין הביתי. רפאלוב הוחלף בדקה ה-75, שתי דקות אחרי הרחקתו של חברו הפורטוגלי אורליו בוטה. מיירון בואדו איזן עבור המארחת (82) אחרי שער היתרון של דילן בטובינסיקה (38).

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
ניצחון במשחק הראשון. ביברס נאתכו במדים החדשים/GettyImages

* דן ביטון שיחק 65 דקות בהרכב לודוגורץ, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול מאריבור, למרות יתרון מספרי החל מהדקה ה-57. מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-72.

* איינטרכט פרנקפורט, ללא טאלב טואטחה שלא נרשם למשחקים באירופה, הפסידה 1:0 בשטרסבורג, שם נוצחה גם מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השני. קווין לוסיאן זוהי הכריע בדקה ה-33.

* ניר ביטון נותר על הספסל של סלטיק, שניצחה 0:2 בבית את א.י.ק סולנה השבדית. חאתם עבד אלחמיד נעדר בגלל פציעה, כשאת השערים כבשו ג'יימס פורסט (48) ואודסון אדואר (73).

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן מול אלקמאר. GettyImages
תוצאה טובה בהולנד. ליאור רפאלוב מול אלקמאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully