וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: ירין חסן חתם. אורן גולן: "ההצלחה על שמו של אורי גוטמן, הכישלונות עליי"

היועץ המקצועי אמר במסיבת העיתונאים: "הבחירה בגוטמן היא חשיבה מחוץ לקופסה". המאמן: "מרוצה ממה שיש כאן, עוד נתחזק". זלקה: "קונה את הסוף של העונה שעברה". הבלם בן ה-25 צורף לסגל

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של בית"ר ירושלים לפתיחת העונה

הפועל חדרה ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים שלה לפתיחת עונה 2019/20 בליגת העל, אותה תוציא לדרך בשבת עם משחק ביתי באצטדיון בנתניה מול מ.ס. אשדוד (19:00, ספורט 5 לייב). הפתעת העונה הקודמת, שהתברגה בפלייאוף העליון כעולה חדשה וגם העפילה לחצי גמר גביע המדינה, הציגה את הספונסר הראשי החדש שלה: קבוצת "פרינטר סנטר" המתמחה בשיווק הטעמה ומתן שירות מתקדם למערכי מדפסות ומחשוב בארגונים ובחברות המובילים במשק. ההסכם הוא לשנתיים הקרובות, תמורת סכום של כחצי מיליון שקלים.

הבלם ירין חסן, שנבחן בשורות חדרה במשחק גביע הטוטו מול סקציה נס ציונה וגם כבש בדו קרב מהנקודה הלבנה, חתם על חוזה לעונה אחת והצטרף רשמית לסגל. הבלם בן ה-25 גדל במכבי נתניה ובשלוש השנים האחרונות שיחק בהפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית.

הפועל חדרה, מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה. אתר רשמי הפועל חדרה, אתר רשמי
יש גם ספונסר חדש/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חדרה

המאמן החדש אורי גוטמן, עבורו תהיה זו בכורה כמאמן ראשי בליגת העל, אמר במסיבת העיתונאים: "תמיד מרגש להתחיל עונה. יש כאן קבוצה שמתחברת מחדש. אני מרוצה ממה שיש כאן היום וראינו התקדמות ממשחק למשחק בגביע הטוטו, אבל נחזק עוד קצת את הסגל. יש לנו שחקנים חכמים שיודעים שיש להם הרבה על הכתפיים. כמו שחובת ההוכחה עליי, כך היא גם עליהם".

היועץ המקצועי אורן גולן אמר: "עכשיו זו שנת מבחן עוד יותר גדולה, בטח אחרי ההצלחה של העונה הקודמת. כרגע אנחנו עדיין לא נראים כמו שאנחנו מקווים, אבל עם הסגל הקיים והחזרה של דידייה קוגבניה, סלים עמאש ודיא לבאבידי, אני מאמין שנראה את החוזק של הקבוצה ועוד נוסיף שחקנים מבחוץ. הבחירה באורי גוטמן היא חשיבה מחוץ לקופסה. אני מאמין שבחרנו נכון והוא יוביל אותנו להצלחה. כל ההצלחה השנה תהיה על שמו, ובכישלונות אני אקח את האחריות".

הקפטן מנשה זלקה קרא לקהל להגיע לתמוך "כדי לעזור לנו להגשים שוב את החלום. הציפיות הן להישאר בליגה ולהציג כדורגל שמח ויכולת טובה. הפתיחה של העונה הקודמת נתנה הרבה אוויר להמשך הדרך, ואני קונה גם הפעם את הסוף של העונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully