וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גוזלי: "היריב הרבה יותר מנוסה ממני, אבל זה לא מפחיד אותי"

לוחם ה-MMA הישראלי יעלה בשבת לקרב המקצועני השלישי שלו, מול אדוארד מורביצקי מבלארוס: "אני מוכן לכל מה שיקרה בקרב, אנצח בכל אספקט"

לוחם ה-MMA הישראלי אביב גוזלי יעלה בשבת לקרב המקצועני השלישי שלו, כשיילחם מול אדוארד מורביצקי (9:8) מבלארוס באירוע בלאטור 225 (שידור ישיר החל מ-00:45 באגו טוטאל - אפיק 62 בהוט או 66 ביס).

'קינג גוזלי' ערך ריאיון עם ארקדי סצ'קובסקי, מנחה פודקאסט ה-MMA של אגו טוטאל 'טייקדאון' וסיפר תחילה על התחושות מהקרב המקצעוני הראשון שערך בבלאטור 209 שהתקיים בנובמבר 2018 בהיכל מנורה מבטחים: "הרגשתי בבית. היה כיף לשמוע את הקהל, נהניתי מזה. לא נלחץ, לא מתרגש, נותן שואו לקהל. יש לנו קהל מדהים בישראל".

לקראת הקרב נגד מורביצקי בבלאטור 225 אמר גוזלי: "אני נלחם מול יריב הרבה יותר מנוסה ממני, עם הרבה יותר קרבות מקצוענים ממני. ראיתי שהוא בעיקר מתאבק, אבל זה לא מפחיד אותי. התאמנתי כמו שצריך לקרב הזה, אני בכושר שיא, יותר מהקרב הקודם שלי. עכשיו אני הגרסא המשופרת של עצמי ואני מוכן לכל שיקרה בקרב. זה יכול ללכת לעמידה, קרקע, היאבקות, אפילו על הגדר, אני אנצח בכל אספקט".

על מחנה האימונים שערך בלוס אנג'לס במכון 'בודי שופ' של לוחם העבר אנטוניו מקי ענה: "נמצאים שם לוחמים בעלי שם כמו איי.ג'יי מקי, ג'ואי דייוויס, בייבי סלייס,עכשיו גם ראמפייג' ג'קסון מתאמן איתנו, צ'אק לידל. זו חוויה ממש טובה, אנטוניו מאמן מדהים. הוא הכניס אותנו לכושר מטורף, האימונים מאוד אינטנסיביים. כל אימון יותר קשה מהקודם, האימונים לוקחים אותך עד קצה היכולת. במחנה הזה בעיקר עבדנו על היאבקות, אבל גם על סטרייקינג. אני משתפר בהכל באותה המידה".

גוזלי התייחס גם לאירוע הקרוב של בלאטור בישראל ב-14.11.9, על השוני בין מכון האימונים הנוכחי שלו לעומת המכון הקודם בו התאמן, - 'אמריקן טופ טים' ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully