וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון בלומפילד קיבל את אישור המשרדים הממשלתיים לפתיחתו המחודשת

22.8.2019 / 17:00

כל המכשולים הוסרו: בני יהודה תחנוך את האצטדיון המשופץ בראשון ותתארח אצל מכבי תל אביב שבוע לאחר מכן במשחק המרכזי. הדרבי החיפאי בשבת הבאה

פלייר אצטדיון בלומפילד/ברק ברינקר

בשעה טובה: אצטדיון בלומפילד קיבל היום (חמישי) את אישור כל המשרדים הממשלתיים לפתיחתו המחודשת באופן רשמי. מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובני יהודה יפתחו את עונת המשחקים הקרובה באצטדיון, שעבר שיפוץ נרחב בשלוש השנים האחרונות. הקבוצה הראשונה שתשחק בו תהיה בני יהודה, שתארח ביום ראשון את עירוני קרית שמונה. הבאה אחריה תהיה הפועל תל אביב, שתארח ביום שני את מכבי נתניה, ומכבי תל אביב תזכה לחזור לאצטדיונה הביתי ביום ראשון הבא, כשתארח את בני יהודה בדרבי תל אביבי.

האצטדיון כ-29,150 מקומות ישיבה ויכלול תוספת קומת תאי צפייה, הגדלת מתחם ה-VIP, שטחי מסחר, עבודות פיתוח, פתרון קונסטרוקטיבי לגג כך שיתאפשר קירוי עתידי מלא לצד מזרח ומערב ותוספת של דרגנועים לרווחת הקהל. התכנון החדש משמר את המאפיינים הייחודיים של האצטדיון, הכוללים את היציעים הבנויים כקערה ותורמים לאווירה המיוחדת, כמו גם הקרבה לדשא.

קבוצת נערים א' של הפועל תל אביב זכתה ביום רביעי בכבוד הגדול והפכה לקבוצה הראשונה שחונכת את האצטדיון המחודש. שחקני הקבוצה התבקשו על ידי איגוד השופטים לערוך "משחק מדומה" בכדי לבדוק את מערכת ה-VAR באצטדיון.

אצטדיון בלומפילד. דני מרון
ייפתח מחדש באופן רשמי ביום ראשון. אצטדיון בלומפילד המשופץ/דני מרון

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר: "הבטחנו -קיימנו! הקבוצות התל אביביות פותחות את עונת 20-19 בבלומפילד המחודש. העמדנו אצטדיון לתפארת העומד בסטנדרטים המודרניים הגבוהים ביותר לקיום משחקים, תוך שמירה על חוויית הצפייה המיוחדת של האצטדיון שאין כמוה בארץ. שדרוג האצטדיון הינו חלק מהחזון העירוני לחידוש ושדרוג מוסדות התרבות ומתקני הספורט העירוניים והתאמתם לצרכים ולסטנדרטים של המאה ה-21. הבמה הוקמה ומעכשיו ההצגה תלויה בשחקנים. בהצלחה לכולם ותודה ענקית לכל מאות האנשים, בראשות ליאור עזורי, שעמלו על הפרויקט והביאו לסיומו בזמן".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "זהו יום חג לכדורגל הישראלי, לקבוצות התל-אביביות ולעיר תל-אביב-יפו. במשך החודשים האחרונים שבתי ואמרתי כי אני מאמין לראש העיר, מר רון חולדאי, ולמנכ"ל העירייה, מר מנחם לייבה, שהתחייבו כי האצטדיון יעמוד לטובת הכדורגל הישראלי כבר לפתיחת העונה. הבטיחו וקיימו! אני מבקש לשבח את העירייה וקברניטיה על העמידה ביעדים והקמת מתקן מרהיב שמכבד את כולנו. זאת ההזדמנות לבקש מעוד ראשי ערים להרים את הכפפה ולפעול להקמה ושדרוג מתקנים. האצטדיון החדש מציע מזנונים מפוקחים, תאי שירותים בתקן משופר מזה האירופאי ועוד. בצירוף לוח שעות נוח המתאים למשפחות, אני מזמין את הציבור לקחת חלק במשחקי ליגת הבורסה לניירות ערך ובמשחקי הליגה הלאומית. תודה לכל מי שטרח, סייע ועזר לעמוד בהתחייבויות."

בעקבותו אישורו של בלומפילד, מנהלת הליגה פרסמה את מועדי המחזור השני בליגת העל. במוקד ייערך ביום ראשון המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה בבלומפילד. הדרבי החיפאי ייערך ביום שבת, בשעה 20:30 בערב. המשחק שיפתח את המחזור בשבת יהיה בין מ.ס. אשדוד להפועל תל אביב, והמחזור יינעל עם עירוני קרית שמונה, שתארח את הפועל כפר סבא בשני בערב.

עוד בוואלה!

גם הדשא, סימוני המגרש והשערים מוכנים: צפו באצטדיון בלומפילד החדש מבפנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully