וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגש כתב אישום כנגד החשוד במשיכת כספים במרמה משחקני ליגת העל

22.8.2019 / 16:25

הפרקליטות הגישה הצהרה לפיה יוגש נגד החשוד (בן 22 מעכו) כתב אישום. בוואלה! ספורט פורסם שהחשוד 'עקץ' כסף מחשבונות הכדורגלנים

קרדיט: דוברות המשטרה

בתום חקירה מורכבת של משטרת ישראל, הגישה אתמול (רביעי) הפרקליטות הצהרת תובע לפיה יוגש כתב אישום כנגד תושב עכו בן 22, החשוד כי משך במרמה כסף מזומן מחשבונות בנק של שחקני כדורגל, כפי שפורסם מוקדם יותר החודש בוואלה! ספורט. כוח משטרה עצר את החשוד ב-7/8 בסניף בנק בראשון לציון, ועם התקדמות החקירה איתרו חוקרי המשטרה תלונות נוספות ומקרים נוספים בהם על פי החשד, ניגש החשוד לסניפי בנק ברחבי הארץ כשברשותו תעודת זהות מזוייפת, עם פרטי השחקנים, וביקש למשוך כספי מזומן מחשבונם.

עוד עלה מהחקירה כי במספר מקרים הצליח החשוד למשוך כסף בסכומים של עשרות אלפי שקלים במצטבר, ובחלק אחר מהמקרים כשל בניסיונותיו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בראשון לציון, ובדיון שנערך אתמול בעניינו החשוד שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים בתנאים מגבילים וכאמור, הפרקליטות הגישה הצהרת תובע לפיה יוגש נגד החשוד כתב אישום.

הונאה כדורגל ישראלי. אתר רשמי, עיבוד תמונה
הונאה כדורגל ישראלי/עיבוד תמונה, אתר רשמי

חלק משחקני ליגת העל שנפלו קורבן לתרגיל העוקץ קיבלו את כספם בחזרה. השחקנים טענו בפני חבריהם שקיבלו את הכסף בחזרה אחרי שגם בבנק הבינו שהיה מדובר בגניבה. גם השחקנים שטרם קיבלו את כספם בחזרה יקבלו אותו בקרוב, אחרי שהמשטרה אישרה לבנק שמדובר בתרגיל עוקץ.

שאלה אחת שעדיין נותרה לא פתורה מבחינת השחקנים היא כיצד הנוכלים קיבלו את פרטיהם והאם מדובר בהונאה רחבה יותר, שלא מתחילה ומסתיימת בדמויות מהענף. "צריך לבדוק את כל הגופים שהמועדונים עובדים איתם. הרי זה לא סתם שדווקא נתונים של בנקים ופרטיים של שחקני כדורגל הגיעו לאותם אנשים. הם כנראה קיבלו את זה ממאגר שקשור לכדורגל", אמר אחד השחקנים שנפלו קורבן לעוקץ.

לוואלה! ספורט נודע שלאחר פרסום הפרשה עשרות כדורגלנים פנו לבנקים שלהם כדי לבדוק האם נפלו קורבן גם כן. בכלל, הסיפור הפך לשיחת היום בעולם הכדורגל. "לשמוע שכל כך הרבה חברים נפלו קורבן, זה מלחיץ. דבר ראשון שעשיתי זה להיכנס לחשבון כדי לבדוק עם נעקצתי גם", אמר אחד השחקנים הבכירים בליגת העל.

מוקדם יותר החודש פורסם בוואלה! ספורט כי קיים חשד שנוכלים משכו כספים רבים מחשבונם של עשרות כדורגלנים בליגת העל. סאן מנחם התלונן במשטרה, וגם אוראל דגני, דולב חזיזה, רז מאיר, שחר הירש, ניר לקס, שי אליאס ושחקנים נוספים ממכבי חיפה והפועל תל אביב טענו שנגנבו מהם אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully