וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: ארבע מדליות זהב לישראל באליפות אירופה בגלשני רוח עד גיל 17

בסך הכל זכתה הנבחרת בשמונה מדליות, ארבע מדליות זהב, שתי מדליות כסף ומדליית ארד אחת. מיקה כפרי, שהיתה אלופת אירופה עד גיל 15, זכתה במדליית הזהב עד גיל 17

אליפות אירופה בגלשני רוח עד גיל 17 הסתיימה במכמורת עם קוורטט ישראלי של ארבעה אלופי אירופה. כל ארבע מדליות הזהב של הקטגוריות השונות חולקו לספורטאי הנבחרת בכחול-לבן, והמארגנים החליטו כי במקום להשמיע את התקווה ארבע פעמים היא תנוגן פעם אחת כשכל הארבעה על דוכן המנצחים.

מיקה כפרי, הגולשת ממכמורת, המועדון המארח את האליפות, הוכתרה כאלופת אירופה עד 17 לאחר שבשנה שעברה זכתה באליפות היבשת עד 15.

בקטגוריה עד גיל 15 הוכתרה תמר שטיינברג מהפועל שדות ים, בתו בת ה-13 של מאמן נבחרת הגברים גור שטיינברג, שנאלץ להחמיץ את התחרות ואת הטקס מכיוון שהוא נמצא בתחרות הקדם אולימפית ביפן.

רותם לב ועידו פומרנץ שייט מתחת לגיל 17. איגוד השייט, אתר רשמי
אלוף אירופה עד גיל 17 וסגנו. רותם לב ועידו פומרנץ/אתר רשמי, איגוד השייט

רותם לב מהפועל אילת הוכתר כאלוף עד גיל 17 ביום בו חברתו למועדון קטי ספיצ'קוב זכתה במדליית הארד בתחרות הקדם אולימפית, ודניאל הלפרין משדות ים הוא אלוף אירופה עד גיל 15.

בסך הכל זכתה ישראל בשמונה מדליות. עידו פומרנץ הוא סגן אלוף אירופה עד גיל 17, אסף זיו גם כן זכה במדליית הכסף עד גיל 15, וכך גם לינוי שוורץ עד גיל 17. במדליית הארד זכה רום לוי, שהשלים פודיום כל ישראלי בנערים עד 15.

בתחרות השתתפו 170 מתחרים מ-18 מדינות, זו התחרות הבינלאומית הראשונה אי פעם המתקיימת במכמורת.

תמר שטיינברג אלופת אירופה בגלישת גלים עד גיל 15. איגוד השייט, אתר רשמי
אלופת אירופה עד גיל 15. תמר שטיינברג/אתר רשמי, איגוד השייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully