וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "הכדורגל שלנו כפוי טובה, יש חשש שאם נעזוב תהיה מפולת"

22.8.2019 / 10:37

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה דיבר בכנס של המנהלת לקראת פתיחת העונה: "הכדורגל לא היה מתקיים לולא הבעלים שמכניסים את היד לכיס". משה חוגג: "אני מרגיש שליחות חברתית"

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'

טקס פתיחת עונת 2019/2020 בליגת העל בכדורגל התקיים היום (חמישי) בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לקראת פתיחת המשחקים ביום שבת הקרוב, התכנסו בעלי הקבוצות, מאמנים, שחקנים, מנהלת הליגות לכדורגל והנהלת הבורסה לניירות ערך לאירוע הכולל בתוכו קבלת פנים ופאנל בנושא "כסף זה שם המשחק" בו משתתפים אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע, יעקב שחר בעלי מכבי חיפה, משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים וארז כלפון יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל.

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה. ברני ארדוב
השתתף בפאנל בטקס פתיחת הליגה. יעקב שחר/ברני ארדוב

יעקב שחר דיבר על הבעלות הפרטית ואמר: "הכדורגל שלנו לא היה מתקיים לולא בעלים שמכניסים את היד עמוק לכיס. הכדורגל שלנו הוא בגדול כפוי טובה. לא אחת יש כפיות טובה משחקן, מאוהדים וגם מעיתונאים שרודפים אחרי כותרות ועושים נזק לבעלים".

שחר המשיך: "ההכנסות לא גדלות משנה לשנה והחשש שאם אני ואחרים נעזוב תהיה מפולת. אני מרגיש שליחות במה שאני עושה. יש לי מחויבות. אבל אם תמצא לי קונה, אז בבקשה".

התייחס לאיכות הזרים: "הבאנו בעבר שחקנים ממזרח אירופה כי לא היו שם אמצעים. אנחנו ניצלנו זאת. אבל הדבר הזה נגמר. יש שם קבוצות עשירות והשוק נסגר. גם בדרום אמריקה יש כסף ואפילו באפריקה המצב השתפר. היום קשה להביא שחקנים כמו שהבאנו בעבר".

יעקב שחר המשיך ואמר: "אני בעלי מכבי חיפה 27 שנים ולא איחרתי יום אחד במשכורת. אומרים שצריך לצרף אוהדים להנהלות. הם יממנו 30 אחוז מהתקציב כדי שנהיה מאוזנים?".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים, שרן ייני שחקן מכבי תל אביב אירוע פתיחת הליגה. ברני ארדוב
משה חוגג עם שרן ייני/ברני ארדוב

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים אמר: "אני מרגיש שליחות חברתית. לא הייתי לוקח קבוצת כדורסל כי הכדורגל מדבר ללבי. ירושלים היא עיר מיוחדת עם אוהדים מקרית שמונה עד אילת".

חוגג התייחס לרכישה של מיכאל אוחנה: "אני משקיע הרבה כסף במחלקת הנוער. את מיכאל אוחנה רכשתי בשני מיליון יורו על חצי כרטיס וזה היה שחקן שהיה במחלקת הנוער של בית"ר. אם היו נותנים לו אז 300 אלף שקל, לא הייתי צריך לשלם עליו היום 8 מיליון שקל".

סלובדן דארפיץ', מרקו בלבול, ולאדן איביץ' אירוע פתיחת הליגה. ברני ארדוב
ועידת פסגת מאמנים. דראפיץ' עם בלבול ואיביץ'/ברני ארדוב
רוני לוי, בן מסנפורד אירוע פתיחת הליגה. ברני ארדוב
רוני לוי עם בן מנספורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully