וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.8: אלכסיס סאנצ'ס מתרחק מאינטר, ההצעה של ריאל מדריד על ניימאר

באיטליה מדווחים שאינטר הסכימה לשלם פחות ממחצית שכרו של הצ'יליאני של יונייטד, מיטרוגלו חתם באיינדהובן, איקרדי מחכה ליובנטוס

צילום ועריכת וידאו: רויטרס

העברות

* קוסטאס מיטרוגלו, חלוץ נבחרת יוון, הושאל מגלאטסראיי לפ.ס.וו איינדהובן וחתם לעונה אחת.

* טאקפוסה קובו הושאל מריאל מדריד קאסטייה (הקבוצה השנייה של הבלאנקוס) למאיורקה. הקשר ההתקפי בן ה-18 ינסה לקבל דקות בלה ליגה.

* הקיצוני של המבורג טאצויה איטו היפני בן ה-22 נמכר לסנט טרוידן תמורת 1.5 מיליון יורו.

* ז'ורז' קווין אנקודו נמכר מטוטנהאם לבשיקטאש תמורת 4 מיליון יורו. הקיצוני הצרפתי/קמרוני בן ה-24 הפך לרכש הרביעי של הטורקים הקיץ.

שמועות

* לפי "אס", ספורטינג ליסבון מציעה למכירה את ברונו פרננדש, שהיה מקושר גם למנצ'סטר יונייטד במהלך הקיץ. הדיווח האחרון נוגע להצעה של המועדון הפורטוגלי לריאל מדריד בסך 70 מיליון יורו.

* ליל מעוניינת ברנאטו סאנצ'ס קשרה הפורטוגלי הצעיר של באיירן מינכן, שדורשת עליו לא פחות מ-30 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שהמו"מ בין מנצ'סטר יונייטד לאינטר לגבי אלכסיס סאנצ'ס פוצץ. הסיבה: האיטלקים מוכנים לשלם פחות ממחצית משכרו של הצ'יליאני וזה לא מקובל על יונייטד.

* דיווח ב"לאקיפ": ריאל מדריד הציעה לפריס סן ז'רמן 100 מיליון יורו + גארת' בייל, חאמס רודריגס וקיילור נבאס תמורת ניימאר. הצרפתים דחו את ההצעה.

* רומא במגעים עם יובנטוס לגבי הבלם דניאלה רוגאני. האלופה דורשת 20-25 מיליון יורו על השחקן, וגם מקווה לקבל את אלסיו ריקרדי הקשר בן ה-18 כחלק מהעסקה.

* באיטליה מדווחים שאינטר הסכימה להצעה של נאפולי עבור מאורו איקרדי, אבל החלוץ עדיין מחכה ליובנטוס. בכל מקרה וונדה נארה האישה והסוכנת של איקרדי תיפגש עם ראשי נאפולי כדי לדון על תנאי השחקן.

* בספרד טוענים שז'ורז'ה מנדס, סוכן העל שמייצג בין היתר את ברונו פרננדש קשרה של ספורטינג ליסבון, הציע אותו לריאל מדריד תמורת 70 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 21.8: דניאל סטארידג' חתם בטרבזונספור, פרנק ריברי בפיורנטינה

לכתבה המלאה
שחקן אינטר מאורו איקרדי. רויטרס
מחכה להצעה של יובנטוס. מאורו איקרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully