וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוגו ורדאסקה חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים

21.8.2019 / 22:50

רגע לפני פתיחת העונה, בית"ר סוף סוף מצאה בלם: הפורטוגלי בן ה-22, ששיחק בשנתיים האחרונות בסראגוסה מליגת המשנה בספרד, נרכש תמורת 300 אלף יורו וירוויח 250 אלף יורו לעונה. יוסי בניון מרוצה: "לא התפשרנו על איכות"

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

רגע לפני פתיחת העונה, בית"ר ירושלים סוף סוף מצאה בלם: דיוגו ורדאסקה, בן 22, חתם הערב (רביעי) לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת אחרי שנרכש מריאל סראגוסה תמורת כ-300 אלף יורו. הוא צפוי לנחות בישראל מחר בערב, ולהפוך לזר האחרון בסגל של בית"ר, כאשר שכרו ינוע בסביבות 250 אלף יורו לעונה.

המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "אנחנו שמחים מאוד על הגעתו של ורדאסקה לקבוצה. מדובר בבלם צעיר ומבטיח, בעל פוטנציאל גדול מאוד, שצבר ניסיון רב בליגה הספרדית. לא הסכמנו להתפשר על איכות הבלם, ולכן גם חיכינו עד שמצאנו את האיש הנכון. אנחנו מחכים להגעתו ולהשתלבותו בסגל לקראת המאבקים הצפויים לנו בהמשך העונה".

ורדאסקה הפורטוגלי שיחק בשנתיים האחרונות בסראגוסה מליגת המשנה בספרד, ובעונה שעברה שיחק 30 משחקים וכבש שלושה שערים. את תחילת הקריירה העביר בפורטו, קבוצת נעוריו, אך מעולם לא הופיע בקבוצה הבכירה של המועדון. כמו כן, נמנה על סגל הנבחרות הצעירות של פורטוגל ואף כבש שער אחד במדי הנבחרת עד גיל 21.

צפו בביצועיו של ורדאסקה בעונה שעברה

דיוגו ורדסקה בית"ר ירושלים. אתר רשמי
ברוך הבא. ורדאסקה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully