וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר מתקדם ויוקרתי, ספונסרים חדשים ושינוי בתפיסה: המהפך של בית"ר ירושלים

21.8.2019 / 8:52

"אתר ברמה שלא היה בארץ", אפליקציה חדשה, הגדלת ההכנסות בצורה משמעותית וגם: קו מרצ'נדייז חדש ושינוי גישה. הכירו את בית"ר ירושלים, מודל 2019

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי

1. בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שלישי) יום לתקשורת בו הציגה את כל השינויים שנעשו במועדון בשנה האחרונה וכן את המדיניות והערכים החדשים. למען האמת, כאחד שמסקר את בית"ר ירושלים לא מעט שנים, להיות ב"מדיה דיי" של המועדון בבית וגן, עם מצגות, אתר אינטרנט חדש, אפליקציה, הצגת ספונסרים ונותני החסות, יחד עם כל הקדמה והטכנולוגיה, היה מעט הזוי. בית"ר ירושלים הוא אחד המועדונים הפופולריים במדינת ישראל אך לאורך ההיסטוריה, כולל במיליניום הנוכחי, אף פעם לא הייתה השקעה ברמת התשתיות, או כמו שאלי אוחנה סיכם זאת: "תמיד היינו קבוצה פופולרית אבל אף פעם לא היינו מועדון. היום אנחנו לא רק מועדון, אלא מועדון חזק".

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיין בכושר. בניון/דני מרון

2. על הצגת השינויים היו אמונים המנכ"ל מוני ברוש, הדובר אסף נחום, צוות הניו מדיה, מנהל מחלקת הנוער תומר כרמל וסמנכ"ל השיווק ניר כנען. ברוש חזר מספר פעמים על המנטרה של "נכון שהתוצאות וההצלחות זה המדד למה שתשפטו אותנו אבל חשוב לנו שיראו שבמקביל שבונים כאן מועדון; מועדון חזק ויציב עם דגש של "אהבת לרעך כמוך", קבלת האחר וחיבור של כל הקהילות.

בנוגע ל"אהבת לרעך כמוך" בבית"ר הציגו סרטון בו יוסי בניון נפגש עם מספר שחקנים מקבוצת הנוער, יהודים וערבים, ומסביר: "כל פעם שהייתי מגיע לקבוצה באירופה היה עובר לי בראש הנושא האנטישמי ואם אתקל במשהו בסגנון, אך אני יכול להגיד לכם שאף פעם לא חוויתי את זה. תמיד הרגשתי כמו כולם והנושא הזה בכלל לא עלה. היו שחקנים מכל המקומות ומכל הדתות וכולם תמיד קיבלו את כולם". אגב, בניון גם שיחק עם הצעירים ואף הבקיע שער בפנדל. בבית"ר ירושלים אישרו שזה היה בטייק ראשון.

לאחר מכן הציגה הקבוצה אתר אינטרנט חדש. ברוש אמר בנושא: "לדעתי זה אתר ברמה שעדיין לא היה בארץ. הושקע בו המון כסף, המון משאבים והרבה מאוד מחשבה כדי שיהיה נגיש לאוהדים שלנו. לאחר מכן הוצגו הספונסרים ונותני החסות וברוש הוסיף: "יש לנו כרגע כ-20 ספונסרים, נותני חסות ושותפים עסקיים והכמות עוד תגדל. יש שינוי משמעותי בנושא הזה השנה וזאת תוצאה של המהלכים שנעשו כאן בשנה האחרונה".

בנושא המרצ'נדייז אמר ברוש: "אנחנו פותחים קו חדש של מרצ'נדייז, הרבה יותר רחב והרבה יותר נגיש לאוהדים. אנו פותחים שני דוכנים בתוך האצטדיון שיעבדו מהלך משחקים, חנות בבית וגן ויש מגעים על חנות גם בתוך העיר. עושים הכול כדי להיות נגישים לאוהדים. השנה מכרנו מעל 700 חולצות מהקולקציה החדשה וזה יגיע לאלפים".

אגב, ברוש גם חשף גם קשיים: "עדיין יש לנו בעיות עם ספונסרים בברנז'ה התל אביביבית, זה משהו שאנחנו נפצח לאט לאט. בית"ר ירושלים נותנת חשיפה אדירה אך עדיין בברנז'ה הזאת היא מקוטלגת כגזענית וככזאת שמעדיפים לא להתעסק איתה. זה משהו שנשען על העבר ועדיין מלווה אנשים ואנחנו נלחמים בזה. זה לא פשוט ולא יקרה ביום אחד, אך התחיל שינוי השנה ואנחנו נמשיך אותו".

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
יהנו מהשינוי. אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

3. מעבר להכול, הציגה הקבוצה שינוי בתפיסה. זה החל ממתחם בית וגן עצמו ומגיע עד לרזולוציות הכי קטנות במועדון. יחד עם זאת, על מנת להרים את כל הפרוייקט של השנה האחרונה, היה צורך בהשקעה של הבעלים בגובה עשרות מיליונים, והשאלה הנשאלת היא האם בית"ר ירושלים תוכל יום אחד להתנהל כמועדון מבלי להיות תלויה במושיעים. ברוש סיכם את הנושא ואמר: "זאת המטרה, שהבעלים יביא כמה שפחות כסף ושהמועדון יוכל להתנהל בעזרת ההכנסות שלו. הגדלנו את ההכנסות בשנה שעברה, נגדיל אותן משמעותית השנה וזה רק יילך ויגדל".

אתר בית"ר ירושלים. אתר רשמי
אתר בית"ר ירושלים/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully