וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "כולם אומרים שמאלמו הפייבוריטים, וזה כנראה נכון"

מאמן בני יהודה יודע שמצפה לו ולקבוצתו משחק לא קל מחר (חמישי, 20:00, ספורט 3): "מחייב אותנו להיות מרוכזים בהגנה אבל גם לדעת לצאת קדימה ברגעים הנכונים, לא הגענו לכאן רק בשביל להגיד שהגענו". מאמן מאלמו: "יהיה לנו סיכוי טוב"

יוסי אבוקסיס בני יהודה/עריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה

בני יהודה תתארח מחר אצל מאלמו השבדית במסגרת פלייאוף הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 3). יוסי אבוקסיס ושחקניו רוצים להמשיך את הקמפיין האירופי המוצלח שלהם ולהשיג תוצאה טובה מול הקבוצה המקומית,כדי להעביר את ההכרעה לשכונת התקווה. השבדים אמנם נזהרים מההתקפות המתפרצות של הכתומים, אך סבורים שגורל ההתמודדות נמצא ברגליים שלהם.

"מצפה לנו משחק קשה מאד מול קבוצה שנמצאת כבר בשלבים מתקדמים בליגה", אמר אבוקסיס. "כולם אומרים שהם הפייבוריטים וזה כנראה נכון, הם שיחקו 20 משחקי ליגה ומשחקים נוספים באירופה והם בכושר טוב, מחוברים וזה הופך את המשחק לעוד יותר קשה בשבילנו. לעומת זאת, אנחנו לא התחלנו את הליגה בישראל ושיחקנו רק שלושה משחקים רשמיים עד כה, אבל לא הגענו לכאן רק בשביל להגיד שהגענו. אנחנו נגיע מחר כדי להשיג תוצאה טובה למשחק בשבוע הבא בישראל".

מאמן הכתומים המשיך: "ראינו הרבה משחקים שלהם, מדובר בקבוצה שמשחקת התקפי, שולחים הרבה שחקנים קדימה וזה מחייב אותנו להיות מרוכזים בהגנה אבל גם לדעת לצאת קדימה ברגעים הנכונים".

כובש השערים מול נאפצ'י באקו דור ג'אן ותאמבי סדס כמובן פותחים בהרכב הכתומים ויחד עם מוחמד גדיר ינסו לכבוש גם נגד השבדים. המגן מתן בלטסקה צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של אמיר רוסתום.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס: אבישי כהן, אלבן פינישי, דן מורי, דניאל פלשר, מתן בלטקסה: איסמעילה סורו, שי מזור, תאמבי סגס : דור ג'אן, מוחמד גדיר

שחקני בני יהודה חוגגים. מתוך האינסטגרם של בני יהודה, אתר רשמי
ינסו להמשיך את הקמפיין המוצלח. שחקני בני יהודה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של בני יהודה

אובה רוסלר, מאמן מאלמו: "המשחק נגד בני יהודה יהיה דומה למשחקים קודים שלנו באירופה. הם טובים מבחינה הגנתית והם מסוכנים בהתקפות מתפרצות. אנחנו נצטרך לשחק באותה האינטנסיביות ששיחקנו בה לאורך כל הקמפיין עד כה, ואז יהיה לנו סיכוי טוב"

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully