וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בבולגריה: טאלב טואטחה על סף חתימה בלבסקי סופיה

פטר חובצ'ב, מאמן הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום השלישי בבולגריה, שכנע את המגן השמאלי להצטרף. בכל מקרה הוא לא בתוכניות של פרנקפורט

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

האם טאלב טואטחה סוף סוף מצא קבוצה חדשה? על פי דיווח בבולגריה, המגן השמאלי של נבחרת ישראל נמצא על סף חתימה בלבסקי סופיה, שסיימה את העונה החולפת בליגה המקומית במקום השלישי. על פי הדיווח, מאמן לבסקי פטר חובצ'ב שוחח אישית עם טואטחה ושכנע אותו להצטרף, אחרי שהישראלי התלבט אם זו הקבוצה הנכונה עבורו.

טואטחה מחפש קבוצה חדשה זמן רב, אחרי שהתברר שהוא לא נמצא בתוכניות של פרנקפורט. הוא פלירטט עם הרעיון לחזור לישראל ולחתום בקבוצת נעוריו מכבי חיפה, אבל החליט לוותר על כך בסופו של דבר. כך או כך, אם יחתום בלבסקי הוא ישתף פעולה עם אקס אחר של מכבי חיפה, הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון. העונה בבולגריה נמצאת בעיצומה, ואחרי שישה מחזורים מדורגת לבסקי במקום השני עם מאזן של ארבעה ניצחונות, תיקו והפסד.

אם אכן יצטרף, טואטחה יהיה שחקן הרכש התשיעי של הקבוצה הקיץ. על פי הדיווח, הוא צד את עיניו של מאמן לבסקי בזכות התרומה ההתקפית שלו. רק מגן שמאלי אחד מאייש את הסגל - איבן גורבאנוב הבולגרי, שנחשב לשחקן בעל אוריינטציה הגנתית.

שחקן נבחרת ישראל טאלב טואטחה. קובי אליהו
בדרך לבולגריה? טאלב טואטחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully